Financiar

#retailer #hipermarket #marca proprie

De ce isi pun hipermarketurile marcile proprii si pe haine?

Retelele de au pornit ofensiva marcilor proprii pe segmentul alimentar, odata cu deschiderea primelor magazine de format modern in Romania, insa in ultimii 1-2 ani au atacat puternic si categoria articolelor de imbracaminte , mizand pe produse mai ieftine decat marcile retailerilor de fashion .

Carrefour a lansat in Romania in 2008 de haine Tex, anuntandu-si la acea data obiectivul de a aduce Tex la o pondere de 60% din totalul vanzarilor realizate la raionul de textile.

La randul sau, reteaua Real are in hipermarketuri cinci marci proprii de si planuri de a-si extinde portofoliul in 2010.

(citeste continuarea in Ziarul Financiar)

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: 6 sfaturi pentru a depasi plafonarea la job

Experti Cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Experti Cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Se poate incepe si asa…

Experti Cariera


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.