Financiar

#cumparaturi #bani #buget #criza

Cumparam mai putin si cautam reducerile de criza

Sapte din zece romani au inceput sa cumpere mai putine produse sau sa le caute pe cele mai ieftine, din cauza crizei, arata un studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center. Totusi, mai putin sau deloc afectati s-au dovedit a fi tinerii fara copii, care au venituri de peste 3.000 de lei/familie si studii superioare, potrivit rezultatelor studiului.

Astfel, 28,8% dintre respondenti nu si-au modificat comportamentul de consum, iar 71,2% au redus consumul sau au ales produse mai ieftine. Dintre acestia, 45,9% au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, 9,3% au achizitionat produse la un pret redus , dar in aceeasi cantitate, iar 16% au ales produse mai ieftine si in cantitate mai mica.

 ( citeste continuarea in Evenimentul Zilei )

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.