Financiar

# competitori #proprietari hoteluri #competitie

Cum se pot diferentia proprietarii de hoteluri de competitori?

Fara indoiala, in ultimele luni, ca urmare a situatiei pandemice cu care ne confruntam la nivel global, HoReCa ramane una dintre cele mai afectate industrii din punct de vedere financiar. Daca proprietarii de restaurante au apelat la diverse solutii pentru a evita riscul de a da faliment, din nefericire, cei care detin hoteluri nu pot spune acelasi lucru.

 

Prin urmare, acestia sunt nevoiti sa depuna mult mai multe eforturi decat pana acum pentru a atrage clientii, dar si pentru a se diferentia de competitori, in asa fel incat sa isi poata sustine in continuare afacerea.

Fie ca ne raportam la clientii care aleg o anumita locatie strict pentru a se relaxa sau la acele persoane care calatoresc frecvent in interes de serviciu, un lucru este cert: calitatea serviciilor hoteliere primeaza in luarea unei decizii in privinta cazarii.

Ce pot face proprietarii de hoteluri pentru a imbunatati experienta clientilor ce le calca pragul?    

Lenjerii de pat si prosoape curate: cu siguranta, acestea sunt esentiale in orice spatiu de cazare. Indiferent de peisajul la care are vedere camera, de etaj sau de alte facilitati, orice oaspete se asteapta la lenjerii de pat si la prosoape curate. Pana la urma, niciunui client nu ii va face placere sa isi aduca de acasa astfel de produse, spre a evita eventualele neplaceri cauzate de lipsa acestora in locatia in care se cazeaza. De altfel, inlocuirea lor constanta pe durata sederii este la fel de importanta pentru clienti.

Tot la acest capitol, trebuie amintita si calitatea materialelor din care lenjeriile de pat si prosoapele sunt confectionate, mai ales pentru pastrarea unei imagini favorabile a hotelului, dar si din prisma fluxului constant de oaspeti. Spre exemplu, HomeCode este magazinul online care plaseaza intr-o lumuina favorabila experienta in domeniul textilelor, reprezentantii brandului recomandand proprietarilor de spatii de cazare sa opteze pentru produse destinate uzului hotelier. Astfel, pe homecode.ro, prosoapele si selectia de lenjerii de pat create special pentru pensiuni sau hoteluri se regasesc intr-o sectiune separata a site-ului si difera de cele de uz casnic prin numeroase caracteristici (culoare, dimensiuni, grad de rezistenta). Avand de-a lungul timpului doar colaborari de succes cu hotelurile din Romania, antreprenorul este de parere ca toti cei care isi desfasoara activitatea in domeniu trebuie sa priveasca lucrurile din perspectiva clientilor si sa contribuie din absolut orice privinta la crearea unei experiente cat mai placute pentru acestia.

Wi-Fi gratuit: intrucat traim intr-o epoca in care accesul la internet reprezinta o reala necesitate, iar majoritatea dintre noi suntem conectati la retelele de socializare, o buna conexiune la internet in camera de hotel devine indispensabila pentru a beneficia de confort deplin.

Articole de toaleta si uscator de par: chiar daca clientela principala este compusa din oameni de afaceri, care calatoresc in interes de serviciu sau din familii numeroase, pe parcursul sederii, o camera de hotel trebuie privita ca pe o a doua casa. Asadar, prezenta tuturor articolelor de toaleta specifice (gel de dus, sapun, sampon de par, etc), cat si a uscatorului de par este absolut fireasca pentru o diferentiere de competitori.

Dupa cum putem observa din randurile de mai sus, clientii vor beneficia de o experienta de cazare placuta doar atunci cand ne indreptam atentia asupra micilor detalii, aparent normale, dar deosebit de semnificative.

Sursa foto: freepik.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea