Financiar

#inregistrare societate #inregistrare firma in strainatate #inregistrare firma #strainatate

Cum iti poti inregistra societatea sau firma in strainatate?

Chiar daca esti un novice in domeniu, un antreprenor la inceput de drum, poti deschide o afacere sau un SRL in strainatate cu ajutorul unui avocat si porni o afacere ,,pas cu pasˮ. Trebuie sa tii cont de anumite aspecte importante pentru a avea un start eficient si eventual sa-ti iei un avocat vorbitor de limba romana in tara respectiva, unde doresti sa-ti deschizi afacerea. Este important sa te gandesti din timp la ce fel de afacere vrei sa deschizi, sa-ti planifici bine obiectivele succesului, sa te gandesti spre ce categorie de clienti vrei sa te orientezi, de cati bani vei avea nevoie, care va fi aspectul societatii infiintate, sa estimezi vanzarile si profitul, ce gama de marfuri oferi, ce calitate au acestea, modul cum vor fi expuse si desfacerea lor, etc.

Multi afaceristi prefera sa-si deschida o societate in Bulgaria deoarece in aceasta tara este cea mai mica cota unica de impozitare fata de alte tari din Uniunea Europeana. in Bulgaria impozitele sunt mici, poti recupera usor TVA-ul, cota unica de impozitare este de zece procente, mediul de afaceri este amiabil, nu intampini prea multe probleme legate de birocratie, cursul valutar este fix, iar costurile reduse. Multi dintre acestia folosesc un avocat vorbitor de limba romana in Bulgaria si astfel toate operatiunile legate de infiintarea unei societati devin mult mai rapide pentru ei.

Cum iti inregistrezi societatea in strainatate?

Daca alegi Bulgaria, trebuie sa inmatriculezi societatea la Registrul Comertului din aceasta tara. Pentru constituirea societatii trebuie redactat contractul de societate, autentificat si inregistrat la Registrul Comertului, i se atribuie codul unic de inregistrare. Acest contract de societate sau act constitutiv va fi autentic, va fi semnat de administrator si asociati si va contine:

  • denumirea societatii
  • forma juridica a societatii
  • datele personale despre administrator si despre asociati
  • locul de activitate sau sediul, informatiile legate de alte sucursale sau reprezentante
  • care este obiectul principal de activitate
  • daca exista obiecte secundare de activitate si care sunt acestea
  • datele pentru identificarea unor administratori neasociati
  • care este capitalul social, ce valoare a depus fiecare asociat
  • durata determinata sau nedeterminata de functionare a societatii
  • aspectele legate de modul de lichidare sau dizolvare a societatii.

Toate acestea pot fi realizate prin intermediul unui avocat vorbitor de limba romana in Bulgaria. Fondatorul sau antreprenorul care solicita deschiderea societatii va trebui sa semneze actele redactate de avocat, unele nici nu mai trebuie legalizate la notar, va trebui sa puna la dispozitia acestuia toate copiile actelor de identitate ale persoanelor care sunt implicate in afacere (administrator, asociati), sa stabileasca toate detaliile legate de firma (denumire, obiect de activitate, capital social, numar de parteneri, etc.).

Prin intermediul unei agentii imobiliare se poate gasi un sediu pentru societatea comerciala, acesta indeplineste o functie precum este domiciliul pentru o persoana fizica. Trebuie sa existe un sediu principal dar poate exista si un sediu secundar, sau o sucursala, un punct de lucru sau o reprezentanta. Alegerea unui sediu poate fi realizata si de avocat printr-o agentie de imobiliare, trebuie ca acesta sa stie zona unde se doreste inchirierea spatiului, care sa fie cuantumul chiriei, cat de mare sa fie suprafata acestuia, in ce zona a orasului sa fie pozitionat si alte aspecte care sunt folosite in intermedierea procesului de inchiriere. Orice societate trebuie sa dovedeasca cu actul de proprietate ca detine sediul sau ca l-a inchiriat. Pentru infiintarea unei firme este obligatorie depunerea de capital social, iar contabilitatea va fi tinuta de catre un contabil, care are drept de semnatura. Administratorul va deschide un cont la o banca in strainatate, va trebui sa se informeze in legatura cu alegerea serviciilor in functie de nevoile afacerii, pentru ca in general bancile ofera preturi diferite pentru o varietate mare de servicii.

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea