Financiar

#advertoriale #advertoriale seo #seo

Cum contribuie advertorialele SEO la publicitatea in mediul online?

Intr-o lume a business-ului unde concurenta este tot mai dura, indiferent de domeniul de activitate, modul in care iti promovezi brand-ul si afacerea este de departe o piesa esentiala pentru succesul tau pe termen mediu si lung. Chiar daca investesti sume foarte mari pentru publicitate stradala, publicitate in media (radio, TV) sau pentru publicitate prin materiale de tip pliante, brosuri, daca nu investesti in publicitatea in mediul online, sansele de a depasi concurenta sau de a ajunge la un numar cat mai mare de potentiali clienti sunt foarte mici. Exista diferite metode de promovare in mediul virtual, iar una dintre cele mai eficiente este reprezentata de materiale de tip advertoriale SEO.

Advertorialul, combinatie dintre editorial si termenul de publicitate din limba engleza, advertising, este extrem de eficient atunci cand vine vorba despre promvoarea unui brand sau a unui produs. Cititorii sunt satui sa primeasca reclame foarte agresive. Ei bine, un advertorial este gandit astfel incat sa ofere oricarui cititor solutii pentru nevoile sau problemele sale in diverse aspecte ale vietii cotidiene. Atunci cand apelezi la advertoriale SEO, continutul va fi redactat astfel incat sa fie evidentiate avantajele utilizarii produsului promovat. In acest mod articolul va puncta modul in care produsul respectiv poate imbunatati viata celui care citeste respectivul articol. Dupa cum le spune si numele, aceste advertoriale SEO sunt optimizate pentru motoarele de cautare astfel incat sa fie afisate pe primele pagini in randul motoarelor de cautare. Prin urmare, advertorialele sunt redactate in jurul cuvintelor cheie relevante pentru domeniul tau de activitate, astfel incat in momentul in care un utilizator cauta dupa astfel de cuvinte cheie, sa fie directionat catre aceste advertoriale.

Fiecare advertorial are inserat in text unul sau doua link-uri contextuale, adica link-uri externe catre site-ul afacerii tale. Astfel, atunci cand un utilizator gaseste util advertorialul respectiv si considera ca produsul promovat este foarte necesar, va accesa site-ul afacerii tale, iar sansele de a deveni client cresc. Altfel spus, aceste advertoriale SEO contribuie la cresterea autoritatii site-ului tau prin link building in cadrul articolelor publicate pe site-uri si bloguri cu o foarte buna reputatie si autoritate. Iar o mai mare vizibilitate in mediul online, o mai mare credibilitate in randul motoarelor de cautare inseamna implicit o mai mare incredere din partea clientilor si posibilitatea de crestere a traficului site-ului afacerii tale. Rezultatele se pot transforma in vanzari mai mari si astfel pot conduce la cresterea profitului afacerii tale.

Cum poti beneficia de toate aceste avantaje ale unor advertoriale SEO pentru promovarea in mediul online a afacerii tale? Tot ceea ce ai de facut este sa apelezi la specialisti in marketing online, asa cum sunt de altfel si cei de la www.bloomberg-it.ro.Cu o vasta experienta in publicitate online si avand o gama diversificata de servicii, cei de la Bloomberg IT sunt cea mai buna alegere atunci cand vine vorba despre o campanie de advertoriale SEO. Odata ce alegi sa colaborezi cu Bloomberg IT, ai certitudinea faptului ca afacerea ta va capata vizibilitate si credibilitate in mediul online.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea