Financiar

# inchiriere cladire de birouri #cladire de birouri #birouei

Cum alegi sediul companiei si care sunt criteriile pentru inchirierea unei cladiri de birouri in Constanta?

Pe piata din Romania, din ce in ce mai multe afaceri scot capul la lumina, din ce in ce mai multi oameni isi incep un business pe cont propriu, in speranta ca se vor descurca mult mai bine pe plan financiar. inainte de a deschide o afacere insa este bine ca oamenii sa isi puna la punct planul complet, de la gasirea sediului, pana la celelalte lucruri pe care le au de rezolvat.

A gasi una dintre cele mai avantajoase cladiri de birouri in Constanta nu mai este o provocare, ci o actiune simpla, bazata atat pe cercetare, cat si pe intuitie.

Pasii de urmat in alegerea cladirii de birouri perfecte

In alegerea noului sediu al afacerii, primul pas este gasirea unui set de oferte care corespund nevoilor chiriasilor, fie ca fac acest demers singuri, fie ca apeleaza la un consultant in acest sens. Pe langa zona in care este amplasata cladirea de birouri, mai sunt si alte detalii importante, care fac ca analiza sa fie completa.

Evaluarea corecta a ofertei se face prin compararea mai multor oportunitati. Similaritatea parametrilor comparati conteaza foarte mult, spre exemplu compararea suprafetei utile cu cea inchiriabila, compararea pretului pe metru patrat util cu cel pe metru patrat inchiriabil sunt greseli foarte frecvente, care au drept consecinta inchirierea unei cladiri de birouri care poate sa nu corespunda in mod corect asteptarilor.

De asemenea, forma spatiilor pentru birouri este importanta. Aceasta forma este cea care permite organizarea eficienta a posturilor de lucru, masura in care spatiul beneficiaza de lumina naturala, iar pe baza acestei forme se stabilesc anumite clauze contractuale, precum durata inchirierii, calculul si plata cheltuielilor de intretinere, garantiile sau sumele platite in avans.

Parcarea este un element important in alegerea sediului companiei in Constanta. Este foarte important ca firma sa ofere suficiente spatii de parcare, atat pentru angajati si clienti, cat si pentru furnizori, colaboratori si pentru toti cei celor care vor trece pragul firmei.

Exista si un standard in acest sens: in functie de clasa in care se incadreaza cladirea si de zona in care se afla. Daca pentru cladirile de afaceri din clasele A si B aceasta rata este de un loc la 70 pana la 100 de metri patrati inchiriati, pentru cladirile de afaceri din clasa C nu exista nicio astfel de regula.

Sunt foarte importante si dotarile din interiorul cladirii, precum existenta aparatelor de aer conditionat, a centralelor de incalzire, a conditiilor de electricitate suficient de puternice pentru a sustine activitatea intregii firme, precum si paza si instalarea obiectivelor de supraveghere video.

Oferta companiei Activ Property Services SRL este suficient de bogata pentru cei care doresc sa inchirieze spatii de birouri in Constanta, atat in zonele ultracentrale, cat si in zonele semicentrale.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.