Financiar

#criza #haine #cumparaturi #produse lux

Criza schimba modul de consum

Peste 50% din romani ar cumpara aceleasi produse, dar in cantitati mai mici, in conditii de recesiune economica . Peste 60% din romani ar reduce din bugetul alocat pentru excursii si calatorii, in vreme ce 56% ar renunta la obiectele de lux, arata un studiu al companiei Mednet.

Cel mai recent studiu realizat de Mednet Marketing Research Center, in colaborare cu Media XPrimm, releva ca iesirile in oras, imbracamintea si investitiile sunt incluse si ele pe lista economisirii. Romanii sunt insa consecventi in ceea ce priveste mancarea, alimentele aflandu-se pe ultimul loc in topul...

 ( citeste continuarea in Adevarul )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea