Anul 2013 va fi unul dificil pentru o serie de branduri importante, a caror existenta este pusa in pericol. 24/7 Wall Street a intocmit o lista cu marcile care ar putea disparea in acest an. Lista reflecta brutalitatea competitiei din anumite domenii si motivul pentru care companiile nu-si pot permite sa ramana pe ultimul loc in ceea ce priveste eficienta, inovatia sau finantarea.
Pe lista brandurilor care ar putea disparea in acest an se afla compania finlandeza Nokia, care a fost nevoita in 2012 sa concedieze 10.000 de oameni, reprezentand circa 20% din totalul angajatilor sai.
Si cei de la Avon ar putea falimenta in 2013. Una dintre principalele probleme ale celor de la Avon o reprezinta scaderea vanzarilor si pierderea reprezentatilor de vanzari. Mai mult, pe piata americana, Avon se confrunta cu o ancheta legata de un caz de dare de mita.
Prognoza 24/7 Wall Street pe 2013 arata ca vor disparea si branduri din industria auto, intre care si Suzuki si divizia nord americana a celor de la Mitsubishi, din cauza vanzarilor scazute si a costurilor de productie ridicate.
Sursa foto: crazyjoys.com
#nokia #costuri #avon #suzuki #disparitie branduri
Ce branduri care vor disparea in 2013
Ce branduri care vor disparea in 2013 Anul 2013 va fi unul dificil pentru o serie de branduri importante, a caror existenta este pusa in pericol. 24/7 Wall Street a intocmit o lista cu marcile care ar putea disparea in acest an. Lista reflecta brutalitatea competitiei din anumite domenii si motivul pentru care companiile nu-si pot permite sa ramana pe ultimul loc in ceea ce priveste eficienta, inovatia sau finantarea.- 2013-01-08 2013-01-08
Articole din financiar
Cauta-ti perechea