Financiar

#liber piata #bilka #acoperis

Bilka, liderul pietei de acoperisuri

BILKA, liderul pietei de acoperisuri, a incheiat 2015 cu o cifra de afaceri de peste 191 milioane de lei, in crestere cu 42% fata de 2014, cand a inregistrat afaceri de 134 milioane de lei. Peste 5,5 milioane de mp de tigla metalica au fost produsi si comercializati anul trecut de BILKA.

Compania a fost pentru al doilea an consecutiv si cel mai mare consumator roman de tabla prevopsita cu peste 40.000 de tone procesate.

„In 2015 am realizat o cifra de afaceri de 191 milioane de lei, echivalentul a 43,1 de milioane de euro. Cresterea de 42% a fost determinata in principal de investitiile realizate anul trecut pentru cresterea si diversificarea gamei de productie, dar si de maturizarea investitiilor realizate in anii precedenţi. Doar anul trecut am instalat 10 noi linii de productie de accesorii pentru acoperis si tigla metalica si am avut alte 3 linii instalate in 2014 care s-au aflat in primul an complet de functionare.

Totodata, suntem convinsi ca au inceput sa se vada eforturilor noastre de educare a pietei. Vanzarile pentru sistemul pluvial au crescut cu 30% fata de 2014, ajungand la vanzari de peste 6 milioane de euro. In 2015, 9 din 10 clienti au optat pentru sistemul complet pentru acoperis, spre deosebire de anii trecuti cand inregistram doar 6 din 10 comenzi pentru un sistem complet. Aceste performante ne indica o maturizare a comportamentului de consum”, a declarat Horatiu Tepes, proprietar BILKA.

2015 - 28% cota de piata

Toate produsele au avut o contributie pozitiva in cresterea cifrei de afaceri. Compania a inregistrat cresteri peste evolutia pietei, fapt care a dus si la cresterea cotei de piata. Daca in 2014 BILKA detinea 24% din piata autohtona de tigla metalica, in 2015 a ajuns la aproximativ 28%.

”Castigarea anuala de cota de piata vine in urma strategiei de business care este gandita pe termen lung. Suntem o companie care se dezvolta sanatos si contribuie la cresterea pietei pentru ca vom fi pe aceasta piata si peste 20 de ani. Nu suntem o multinationala care a identificat o oportunitate pe piata din Romania urmand sa se retraga cand lucrurile nu mai merg bine. Aceasta abordare ne aduce an de an o crestere a cotei de piata”, a declarat Horatiu Tepes.

Piata de acoperisuri in 2015 – un plus de 10%

Conform studiilor interne ale companiei, piata de acoperisuri metalice a inregistrat in 2015 o crestere medie de 10%. Compania estimeaza ca in 2015, piata a depasit ca si volum nivelul din 2008, ajungand la aproximativ 20 milioane mp de invelitori metalice comercializate.

”Spre deosebire de anii trecuti am observat o crestere la nivelul pietei generata de lucrarile rezidentiale noi care estimam ca reprezinta peste 50% din totalul pietei. Acest trend se poate mentine si in 2016 daca conditiile de creditare si sustinerea achizitionarii de locuinte noi din partea statului nu sufera modificari drastice”, a declarat Tepes.

2016 – 3 milioane de euro investiti

In 2016 o directie importana in strategia de business a companiei este continuarea planului investitional demarat in 2014 care se ridica la 10 milioane de euro. Investitiile bugetate pentru anul acesta se ridica la 3 milioane de euro si vizeaza in principal achizitia de noi linii de productie necesare inchiderii seriei de investitii pentru produsele cu destinatie rezidential.

”Cresterea vanzarilor, oportunitatile identificate in piata si previziunile pozitive pentru urmatorii ani, sunt factorii care ne permit sa mentinem un ritm alert al procesului de investitii. in plus, BILKA este o companie care creste alte 500 business-uri. Suntem responsabili de evolutia a peste 500 de parteneri care ne reprezinta in teritoriu, iar cresterea noastra se reflecta pozitiv si in business-urile lor.”, a precizat Horatiu Tepes.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea