Financiar

Allianz-Tiriac Pensii tinteste active de peste 200 milioane de euro

Compania a atras deja aproape 600.000 de semnaturi pentru pensia obligatorie. Allianz-Tiriac Pensii Private anticipeaza ca va atrage peste 800.000 de clienti pe segmentul de pensii private obligatorii (Pilonu II) pana la finele campaniei de aderare. Titlurile de stat vor reprezenta o componenta importanta a politicii investitionale a companiei in 2008. Liderul pietei de pensii facultative si ocupantul locului doi pe segmentul de obligatorii, Allianz-Tiriac Pensii Private a atras pana la 15 noiembrie , 567.404 de adeziuni pe . „Mizam pe atingerea acestei cifre doar din vanzari directe, la care se vor adauga cei pana in 35 de ani care nu au aderat si vor fi repartizati", a spus Crinu Andanut, directorul general al companiei Allianz-Tiriac Pensii Private. Acesta a anticipat ca peste trei milioane de persoane vor adera la fondurile de pensii obligatorii pana la 17 ianuarie 2008 in urma procesului de , iar volumul activelor pe Pilonul II va ajunge la finele anului 2008 la aproximativ 200 milioane de euro, in conditiile in care colectarea sumelor va incepe in perioada martie-aprilie a anului viitor. „Activele administrate de Allianz-Tiriac Pensii Private in decembrie 2008 pe Pilonul II vor atinge 60 milioane de euro", a afirmat reprezentantul companiei. In opinia oficialilor companiei, titlurile de stat vor reprezenta o componenta importanta a politicii investitionale pe Pilonul II in 2008. „Motivele sunt profilul de risc al fondului pe care il administram pe Pilonul II, AZT Viitorul Tau, la care se adauga faptul ca acest tip de instrumente permit cea mai mare expunere. In plus, fondul va investi in obligatiuni corporatiste internationale si municipale romanesti, precum si in actiuni emise de companii din Romania si UE, cu orizont investitional pe termen lung", a spus Andanut. Segmentul corporate va fi mai receptiv in 2008 Oficialii companiei considera ca piata pensiilor facultative va inregistra cresteri puternice comparativ cu acest an in special datorita dezvoltarii segmentului corporate, in conditiile in care tot mai multe firme isi includ in buget sumele aferente contributiei la pensia angajatilor pentru 2008. „Ne asteptam sa atragem peste 50.000 de noi clienti, din care 50% din zona corporate", a mai afirmat Andanut. El a adaugat ca, in Romania, segmentul privind resursele umane din cadrul companiilor nu are inca o abordare profesionista in ce priveste fidelizarea clientilor sau pensiile facultative, in contextul in care forta de munca din Romania este in scadere. „Multe semnaturi duble au intrat deja la loterie dupa 15 noiembrie si exista un val de plangeri din partea unor persoane care sustin ca nu au semnat cu niciun fond de pensii private obligatorii si au primit acasa o informare conform careia au semnat pentru pilonul II", a mentionat Andanut. O alta problema cu care se confrunta companiile care activeaza pe aceasta piata vizeaza transferurile. „Agentii de marketing vor incerca sa-si faca o sursa de venit anuala din transferul participantilor, pentru ca legea nu ii limiteaza" a mai spus oficialul Allianz-Tiriac. El considera ca aceste foloase ar trebui limitate prin lege si nu procedura de transfer in sine. Pentru mai multe informatii legate de afaceri, imobiliare, media si advertising, economie si finante aboneaza-te la Newsletter-ul Financiar Acasa.ro
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.