Financiar

#promovare #afacere

8 motive pentru care afacerea ta are nevoie de comunicate de presa

Chiar daca utilizarea lor era limitata, spatiul de publicare fiind rezervat anunturilor la nivel inalt, comunicatele de presa au jucat un rol critic in evolutia intreprinderilor de anvergura. Odata cu aparitia mass-mediei digitale, rolul comunicatelor de presa s-a schimbat mult. Astfel, in prezent, acestea sunt instrumente importante de marketing si pot avea un impact considerabil asupra unei afaceri.

Iata cateva dintre beneficiile pe care le aduce un comunicat de presa bine redactat.

Iti asigura accesul la publicul larg

Spre deosebire de presa tiparita, mass-media digitala nu are limite. Comunicatele de presa publicate online ajung in doar cateva secunde la milioane de oameni de pe intreaga planeta. Astfel, noutatile despre afacerea ta ajung aproape instantaneu in toate colturile lumii.

Este publicat o data si ramane acolo

Comunicatele de presa publicate pe digital media raman postate pentru perioade indelungate. Acest lucru permite cititorilor sa le acceseze chiar si dupa cateva saptamani sau chiar luni si, astfel, afacerea si marca ta beneficiaza de vizibilitate si promovarea continua.

Este usor de gasit in cautarile online

Comunicatele de presa online sunt usor de cautat si de gasit de motoarele de cautare precum Google. Acest lucru creste considerabil sansele ca cititorii sa ajunga la tine si sa devina interesati de produsele sau serviciile pe care le oferi.

Este partajabil

Mass-media digitala are avantajul de a fi usor de distribuit. Oricine poate partaja comunicatele de presa publicate in acest mediu pe platformele de socializare, pe site-uri sau pe bloguri. Raspandirea comunicatelor de presa permite afacerii tale sa fie cunoscuta de un public mai larg si iti va creste popularitatea.

Impulsioneaza strategiile SEO

Comunicatele de presa sunt un instrument puternic pentru strategiile SEO. De aceea ele trebuie redactate in urma unui studiu pe cuvinte cheie si sa aiba un backlink catre site-ul tau. Rezultatele se vor cumula in timp si se vor concretiza in cresterea autoritatii marcii si a vanzarilor.

De asemenea, canalele mari de stiri au autoritate si sunt apreciate de Google, motiv pentru care backlink-urile care ajung aici sunt foarte valoroase. Astfel, dupa o campanie consistenta de comunicate de presa bine redactate, clasamentul tau in rezultatele cautarilor va fi imbunatatit.

Este un instrument de marketing foarte accesibil

Comunicatele de presa sunt in prezent printre cele mai rentabile instrumente de marketing. Acestea te vor ajuta sa obtii la preturi rezonabile publicitate in mass-media pentru afacerea ta si, totodata, iti va aduce cateva avantaje SEO. Mai mult, este o strategie masurabila care iti permite sa urmaresti rezultatele.

Construieste increderea si imbunatateste imaginea marcii

Daca vrei sa faci cunoscute valorile companiei, sa consolidezi imaginea de marca si sa dobandesti expertiza in domeniu tau de activitate, merita sa iei in considerare comunicatele de presa. Acestea sunt un instrument excelent pentru a-ti pozitiona cat mai bine brandul si, cel mai important, pentru a consolida imaginea si increderea clientilor in acesta.

Este un instrument puternic de marketing

Comunicatele de presa au devenit in prezent o componenta esentiala a strategiei de marketing. Utilizate in paralel cu alte eforturi de marketing digital vor fi utilizate la maximum iar rezultatele nus e vor lasa asteptate prea mult.

Cand mesajele de brand sunt sincronizate si bine tintite, rezultatele sunt rasunatoare.

In concluzie, avantajele comunicatelor de presa pentru afacerea ta sunt incontestabile. Si, pentru ca in prezent au devenit un instrument extrem de accesibil, merita sa le folosesti si tu!

FOTO: pxfuel.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea