Cu finisaje deosebite, pe diverse culori si modele, produsele firmelor romanesti au fost destinate camerelor de zi, dormitoarelor si camerelor de baie si au constat in canapele, fotolii, mese, scaune, banci, vitrine, diverse accesorii, saltele de pat, piese de design si jucarii.
Firmele romanesti si-au prezentat noutatile in hala 5.1, pe o suprafata totala de 1.401,00 mp, din care 976,04 mp au fost cu finantare de la bugetul statului, iar restul de 424,97 mp, cu finantare proprie. Targul international "imm cologne 2020" a fost aprobat in cadrul programului de promovare a exporturilor pentru anul 2020. In plus, anul acesta, Romania a avut trei brand-uri care au expus si in pavilioane specializate - hala 10.1 - Home Scenes, respectiv hala 9 – Home Sleep, destinate saltelelor si produselor pentru dormit.
Participarea anuala a Romaniei la acest eveniment are efecte benefice asupra exporturilor de mobila in Germania. De remarcat este ca Germania se afla pe primul loc in exporturile de mobila ale Romaniei si inregistreaza cresteri semnificative in fiecare an. Valoarea exportului a ajuns in anul 2018 la peste 417 mil. de Euro, cu 3,6% mai mult decat in anul 2017. Pentru anul 2020, se preconizeaza o crestere de peste 3% fata de 2019.
Participarea Romaniei la "imm cologne" a fost organizata de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, in colaborare cu Asociatia Producatorilor de Mobila din Romania.
Advertorial