Cariera

#companie #obiective #echipa #resurse #plan #rezultate #project manager

Rolul unui project manager in companie

Tot mai multe companii au adoptat in ultimii ani un model de management descentralizat, desemnand cate un project manager pentru fiecare proiect important intreprins. Cel caruia i se atribuie acest rol important isi asuma sarcina planificarii activitatilor, coordonarii echipei executive si gestionarii bugetului implicat.

Inceputul proiectului

In primele faze ale unui proiect, project managerul stabileste rolul fiecarui membru al echipei coordonate, in functie de aptitudini. Urmatorul pas este sa se asigure ca echipa stie exact cerintele consumatorilor finali si modurile cele mai eficiente de a le indeplini.

In timpul proiectului

Pe masura ce proiectul inainteaza, project managerul se asigura ca sunt atinse obiectivele conform planului, motiveaza angajatii si verifica termenele-limita.

Dupa incheierea proiectului

La finalul activitatii, managerul de proiect trage linie si intocmeste bilantul intregii munci depuse de echipa. El este cel care evalueaza prestatia angajatilor din subordine, raporteaza rezultatele, ii recompenseaza pe cei merituosi si sanctioneaza subordonatii care nu au respectat obiectivele formulate initial.

Tot project managerul mobilizeaza echipa pentru formularea de stategii noi, care sa duca la rezultate mai bune in proiectele viitoare.

Sursa foto: agilearts.nl
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea