Cariera

#amenajari interioare birou #design birou #angajati #spatiu de lucru

Organizarea eficienta a design-ului pentru crearea unui spatiu armonios

Traim intr-o lume in care suntem distrasi in mod constant. Stresul si lipsa de timp sunt factorii care au ajuns sa dicteze stilul de viata. Mediul in care se desfasoara activitatile de zi cu zi trebuie sa fie desigur unul care sa incurajeze armonia, sa descurajeze starile de spirit negative, sa contracareze stresul si sa imbunatateasca capacitatea de concentrare.

Mai ales intr-un birou de tip open office unde angajatii au de-a face cu o multime de factori care produc stres cum ar fi galagia produsa de sunetul constant al telefonului, conversatiile celor din jur si multe altele sunt factori care duc la lipsa de concentrare, stres si lipsa de productivitate. Tocmai de aceea este necesar ca fiecare companie, indiferent de domeniul de activitate sa se orieteze catre crearea unui mediu ambiant care sa ridice moralul si starea de spirit a fiecarui angajat intrucat pana la urma locul de munca este cel in care isi petrec majoritatea timpului.

Crearea unui mediu favorabil pentru angajati

In primul rand pentru a putea crea un mediu propice pentru ca angajatii sa se poata concentra asupra muncii zilnice pe care o au de indeplinit in fiecare zi, este necesar ca spatiul sa nu fie sufocat de mobilier, sa ofere suficienta luminozitate, sa ofere toate conditiile necesare si multe altele. Companiile care au apelat la servicii de amenajari interioare au inteles cel mai bine acest concept iar productivitatea obtinuta dupa schimbarea modului in care este amenajat un anumit spatiu este mult mai ridicata.

In momentul in care vine vorba despre modul in care este organizat un spatiu putem spune ca nu este atat de usor precum se crede intrucat fiecare etapa a acestor amenajari interioare presupune o ordonare logica a tuturor elementelor in scopul de a se crea confort. Luminozitatea intr-un anumit spatiu are o importanta deosebita mai ales pentru cresterea productivitatii si nu numai.

Conform studiilor recente despre ceea ce isi doresc angajatii de la mediul in care isi desfasoara activitatea sunt luminozitatea, confortul, accesibilitate prin planificarea eficienta a spatiului. Atunci cand se creeaza asemenea planificari ale spatiului se tine cont in special de modul in care acesta este configurat, de exemplu niciodata nu se vor plasa birourile in zone greu accesibile, bucataria firmei nu va fi niciodata amplasata langa baie si asa mai departe.

Importanta delimitarii spatiilor si organizarea activitatilor

In orice companie care isi respecta angajatii trebuie sa existe spatii de relaxare pentru a putea avea un moment numai pentru ei insisi in care nu li se perturba linistea si se pot reface pentru a-si continua activitatea. Dar nu este intotdeauna un succes in momentul in care se imporvizeaza asemenea spatii, asadar tot varianta in care un specialist intervine si propune solutii adecvate reprezinta cea mai buna solutie.

Companiile care decid sa dezvolte o cultura a confortului prin atentia acordata spatiului de lucru in mod automat isi ajuta angajatii sa aiba un control asupra modului in care lucreaza, se simt mai siguri si implicati ceea ce duce la o imbunatatire a performantelor dar si o crestere a productivitatii.

Organizarea spatiului este un subiect extrem de important pe care nu trebuie sa il ignore nimeni si numai prin apelarea la un specialist in domeniul amenajarilor interioare este posibil sa se obtina cele mai bune rezultate.

Pentru fiecare tip de activitate ce are loc, indiferent de care moment al zilei ar fi vorba, pentru toate acestea trebuie sa se creeze medii adecvate pentru a se putea desfasura si care sa sugereze ideea de confort. Toate aceste elemente enumerate in aceste randuri trebuie sa se contopeasca cu intreg stilul de amenajari interioare ce se are in vedere a fi aplicat.

Mediul organizational si fidelitatea angajatilor prin prisma amenajarilor existente

Munca de birou nu mai are de multa vreme aceeasi semnificatie intrucat fiecare angajat lucreaza pe mai multe proiecte si de multe ori incheierea unui contract depinde de invitatia la birou intrucat clientii au mai multa incredere in societatea respectiva daca exista un sediu. Asadar este extrem de important ca acesta sa fie astfel amenajat incat sa fie mediul perfect pentru afaceri, clienti si angajati la un loc. Un specialist in amenajari interioare va reusi intotdeauna sa gaseasca dar sa si ofere un echilibru intre fiecare element ce se regaseste intr-o companie si sa creeze design-uri perfecte.

Asadar in concluzie exista momente in care angajatul are nevoie sa se concentreze asupra unui proiect fara a fi deranjat sau distras, un loc in care sa poata purta o discutie lejera sau delicata, de un loc in care sa isi petreaca timpul numai pentru a se relaxa iar pentru fiecare dintre acestea este nevoie de un spatiu separat special destinat pentru asemenea activitati.

Aceste schimbari de scenariu in activitatile de zi cu zi la birou sunt deosebit de normale dar fara a se acorda o atentie deosebita asupra acestui aspect se poate spune ca este o linie destul de subtire intre esec si succes.

Pana la urma oamenii sunt cei mai importanti intr-o companie, ei reprezinta angrenajul ce pune in miscare intreaga activitate, asadar este si mai important sa li se ofere un mediu de lucru placut si chiar mai mult decat atat. Asadar prin aceste amenajari interioare realizate de specialisti se pot obtine cele mai bune rezultate si cele mai competitive design-uri.

Prin amenajari interioare se pot pastra si angajatii fideli companiei intrucat daca li s-a creat un mediu care sa li se para confortabil acestia nu vor mai dori sa isi schimbe locul de munca in speranta ca vor gasi mediul pe care il cauta de multa vreme.

Advertorial

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: 6 sfaturi pentru a depasi plafonarea la job

Experti Cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Experti Cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Se poate incepe si asa…

Experti Cariera


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.