Cariera

#amenajari interioare birou #design interior #design birouri

Logo Design Interior – creatorii de birouri perfecte

Atunci cand vine vorba despre un birou pefect fiecare are o imagine proprie asupra modului in care acesta trebuie sa arate dar caracteristicile de baza sunt intotdeauna confortul, luminozitatea si accesibilitatea. Ingredientele perfecte pentru a crea un asemenea birou nu sunt foarte complicate intrucat acestea sunt exact aceste trei elemente care trebuie imbinate in asa fel incat sa rezulte amenajari interioare echilibrate.

Desigur, pentru a putea avea un mediu de lucru placut nu inseamna sa se investeasca masiv in mobilier scump si alte elemente costisitoare. Tot ceea ce este nevoie este un specialist care sa proiecteze ideile in asa fel incat acestea sa raspunda cerintelor pe care le are compania.

Organizarea eficienta a spatiilor

Angajatii in timpul activitatii lor au nevoie sa comunice perfect intre ei si ideea de birouri separate incepe usor usor sa dispara intrucat nu isi mai gaseste locul in ideea de intreprindere moderna. Acest concept de intreprindere moderna promoveaza puternic socializarea si comunicarea. Daca este sa se traga o privire asupra intreprinderilor din zona de vest acestea au birouri de tip open space si spatii de relaxare. Totusi, acest model vestic incepe sa se rasfranga si asupra companiilor romanesti si multi dintre cei care au inteles necesitatea de a angaja o echipa de specialisti care sa realizeze proiectul de amenajari interioare deja beneficiaza de avantajele pe care le prezinta.

Ideea de birouri perfecte si importanta implementarii solutiilor potrivite

Birourile perfecte mai include si alte elemente de decor placute cum ar fi scaunele ergonomice si o lumina potrivita. De asemenea daca se opteaza pentru birouri de tip open space acestea au avantajul de a crea o comunicare mai fluenta intre angajati, mai pe scurt se optimizeaza intreaga activitate. Mai ales in cazul in care este necesara o supraveghere atenta a activitatii angajatilor noi un birou de tip open space reprezinta solutia perfecta pentru amenajari interioare.

Dar cel mai important lucru este acela ca inainte de a proiecta un design pentru birouri trebuie sa se tina cont si de preferinele angajatilor iar in functie de posibilitati sa se implementeze cel putin cateva dintre cele mai bune idei. Astfel angajatii vor simti ca sunt ascultati si ca sunt importanti pentru companie. Aceasta poate sa fie reteta de succes in amenajari interioare pentru orice companie indiferent daca se afla la inceput de activitate sau are in spate ani de experienta. Indiferent de situatie orice manager trebuie sa tina minte faptul ca nu este niciodata singur si poate sa obtina asistenta indiferent de domeniul pe care il considera mai scazut ca productivitate.

Rezultatele bune ale angajatilor sunt direct proportionale si cu modul in care este amenajat intreg spatiul iar elementele recreationale nu numai ca au rolul de a crea un mediu placut ci si creeaza o apropiere mai mare intre angajati prin comunicare si prietenie dezvoltata.

Cateva aspecte privind modul de amenajare al unui birou

Mobilierul desigur, trebuie sa fie aranjat astfel incat sa creeze organizare pentru intreg spatiul iar fiecare element sa isi gaseasca locul fara a se crea dezordine. Un birou ordonat lasa impresie buna intotdeauna clientilor si, in mod surprinzator un simplu element ca acesta nu de multe ori duce si la cresterea profitului.

Avantajele de a crea amenajari interioare ale birourilor cat mai moderne si simple ca si mod de organizare sunt destul de multe dar dintre cele mai importante este demna de mentionat functionalitatea. Acest aspect este foarte important in proiectele de amenajari interioare intrucat daca spatiul este organizat in mod corespunzator atunci totul decurge intr-o ordine fireasca, logica. Spatiile destinate relaxarii cum ar fi aceste ,,in between areas” sunt foarte importante pentru angajati intrucat mai ales in domenii precum consultanta sau vanzarile angajatii au nevoie de momente in care sa se relaxeze.

Finctionalitate, organizare si comunicare

Chiar si managementului ii este recomandat sa se foloseasca de birourile de tip open space pentru a inlesni comunicarea cu angajatii. Comunicarea cu angajatii este foarte importanta intrucat numai asa se poate obtine o activitate corespunzatoare si o eficienta crescuta in toate activitatile intreprinse in timpul programului.

In materie de amenajari interioare se poate spune ca ideile sunt nelimitate mai ales in ceea ce priveste birourile dar cu ajutorul unor specialisti rezultatele vor fi remarcabile intrucat acestia in functie de un buget alocat vor reusi intotdeauna sa ofere spatiilor functionalitate si design placut in acelasi timp.

Daca toate elementele se afla in armonie perfecta atunci in mod automat si activitatea va fi pe masura asteptarilor. Iar acest lucru se va observa mai ales atunci cand vine vorba despre productivitatea angajatilor. Un angajat va avea o dorinta mult mai scazuta de a-si schimba locul de munca atunci cand are parte de un mediu placut in care se simte bine, ideile ii sunt ascultate si poate sa comunice in mod fluent indiferent daca este vorba despre un coleg de munca sau un superior. Ideile nu trebuie sa ramana la acest stadiu, ele trebuie implementate si indiferent de bugetul alocat exista solutii pentru fiecare in parte, asadar nu este necesar decat un pic de indrazneala.

Advertorial

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.