Cariera

# obtinere profit #profit #afacere

Ce strategii sa adopti pentru a obtine un profit mai mare

Fara doar si poate, afacerile pot fi impulsionate chiar si in momentele delicate, cum ar fi contextul pandemic, in care multe sectoare economice nu functioneaza la parametri optimi. In situatii atipice, de criza, ai nevoie de strategii bine puse la punct pentru a evita colapsul, lipsa profitului si de aceea trebuie sa regandesti totul, sa afli ce-si doreste piata, sa ai un buget pe care sa-l reinvestesti si sa ramai optimist.

Parteneriat cu o banca

Oamenii isi doresc foarte multe lucruri atunci cand acceseaza un magazin online si exista tendinta si tentatia de a adauga multe produse in cos, uitandu-le numarul. Insa toate aceste porniri sunt „imblanzite” sau anulate din cauza lipsei banilor. Tocmai de aceea, ai putea incheia un parteneriat cu TBI Bank, pentru ca cei care-ti acceseaza oferta sa poata cumpara mai mult, fara a-si impune bariere. Datorita unui astfel de parteneriat, primesti banii pe loc si clientii tai platesc mai tarziu, in rate. In plus, cumparatorii nu trebuie sa faca drumuri inutile la banca, pentru ca totul se solutioneaza online, iar aprobarea imprumutului dureaza cateva minute.

Astfel, te poti diferentia in mod fundamental de concurenta, punand la dispozitia clientilor aceasta facilitate, practic ajutandu-i sa isi achizitioneze ceea ce au nevoie, achitand ulterior rate cu o dobanda modica.

Adaptarea business-ului

Adaptabilitatea e o marca a inteligentei si a flerului in afaceri. Asadar, ar fi o lipsa de tact sa nu fii deschis la schimbari in ceea ce priveste serviciile oferite. De exemplu, daca esti patronul unei cafenele, da dovada de flexibilitate si ia in considerare faptul ca foarte multi oameni s-au intors la munca la birou, in timp ce o alta parte, semnificativa, inca mai desfasoara telemunca. In ambele situatii, daca inca nu ai implementat un asemenea sistem, poti livra cafeaua direct la domiciliu sau la birou. Pentru a-ti fideliza noii clienti, poti sa le trimiti cafeaua cu prajituri sau fursecuri, gest care nu va ramane nerecompensat. De asemenea, propune o varietate de gusturi si de arome, precum si posibilitatea adaugarii de frisca, scortisoara, vanilie, nucsoara sau cardamom. Totodata, poti propune si abonamente sau pachete ofertante, de tipul „5+1 gratis”.

Extensia serviciilor

Pe langa o promovare sustinuta, ale carei efecte pozitive nu trebuie minimalizate, ar fi indicat sa-ti extinzi gama de servicii. De exemplu, daca esti proprietarul unui amanet, poti veni cu ceva inovativ: de exemplu, inchirierea gadgeturilor ultraperformante. Cine nu si-ar dori sa plece in concediu si sa imortalizeze cele mai frumoase momente cu smartphone-uri care au camere foto incorporate ce pot face oricand concurenta celor mai bune aparate de fotografiat profesionale? Pentru toate momentele din trecut in care te-ai uitat pe Instagram si ti-ai dorit poze precum ale celor mai in voga influenceri si ai tanjit dupa un gadget pe care nu ti-l permiti, ai putea sa empatizezi cu cei care se confrunta cu asa ceva in prezent si sa vii in sprijinul lor.

Potentialii clienti pot fi si noi parinti, tineri care vor sa fie protagonistii unor sedinte foto pentru care sa nu plateasca foarte multi bani sau liber profesionisti care vor sa-si creeze un portofoliu de autor prin care sa atraga noi colaborari.

Dincolo de aceste idei, este esential sa investesti mai mult in promovare, sa creezi reclame platite si sa te lasi ghidat de experti in marketing si PR.

Sursa foto: pexels.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului