Cariera

#carti de vizita #clienti

Carti de vizita cu care atragi atentia clientilor

O carte de vizita este de cele mai multe ori primul lucru, dincolo de tine insuti, pe care oamenii il vad legat de afacerea ta si, prin urmare, poate influenta prima impresie pe care si-o face un potential client sau partener. Iti vei dori, asadar, carti de vizita care sa reprezinte atat brandul, marca ta, dar si sa atraga atentia.

 

Nu lasa cartea ta de vizita sa ajunga intr-un teanc adunat intr-un sertar sau, mai rau, in primul cos de gunoi. Fa-o sa arate grozav, sa nu fie doar o bucata simpla de carton care seamana cu alte cateva sute, ci sa fie deosebita incat sa se intipareasca bine in memoria celui in mainile caruia ajunge.

Pentru asta sunt cateva elemente de care ar trebui sa tii cont atunci cand iti comanzi un set de carti de vizita:

Forma

Dimensiunea standard a cartilor de vizita in estul Europei este 50 x 90, in vreme ce in vest se practica dimensiunea 55 x 85. Sunt dimensiuni care se potrivesc perfect in portofel sau intr-un portcard. Cu toate acestea, o carte de vizita clasica se va amesteca foarte usor cu restul si nu se va evidentia cu nimic. In schimb, atunci cand folosesti o forma unica, deosebita, cartea ta de vizita se va remarca.

Materialul

Daca vrei sa pastrezi marimea standard a cartii de vizita, dar totusi sa o faci sa se evidentieze intr-un fel poti apela la materiale mai putin conventionale, cum ar fi plasticul, lemnul sau metalul. Imprimarea pe un astfel de strat se face in tipografii specializate. Tot ce trebuie sa faci este sa te gandesti ce anume se potriveste cel mai bine afacerii tale: plastic transparent sau plastic colorat, carton striat, aluminiu?

Textura

O carte de vizita care, pe langa aspectul sau mai antreneaza unul dintre simturi, si anume cel tactil, va fi o carte de vizita care va atrage atentia. Cartile de vizita cu print UV in relief, cartile de vizita cu Emboss sau cartile de vizita de lux din plastic de card bancar sunt doar cateva variante care nu vor trece neobservate.

Culoarea

O carte de vizita nu este facuta “sa fie acolo”. Este un instrument de marketing caruia poti sa ii datorezi un contract nou, o colaborare noua sau chiar un job nou. Tocmai de aceea va trebui sa o faci sa iasa din tipare, iar culoarea in acest caz te poate ajuta foarte mult. Alege o culoare care sa se potriveasca afacerii tale, de preferat o culoare care sa se regaseasca si in logo.

Proiectarea

Evident, daca ai minime cunostinte de tehnoredactare, exista fel si fel de softuri de care te poti ajuta pentru a-ti proiecta o carte de vizita. Cu toate acestea, experienta iti va demonstra ca cel mai bine este sa te lasi pe mana specialistilor asa incat intr-un final sa ai o carte de vizita care sa iti placa si care sa te reprezinte. Ia, asadar, in calcul proiectarea si tiparirea unui set de carti de vizita de catre o firma specializata in acest domeniu.

Specialistii LuxuryCards.ro sunt foarte atenti la toate aceste detalii si iti pot crea cele mai luxoase si mai extravagante carti de vizita cu care vei reusi sa atragi atentia.

Advertorial

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: 6 sfaturi pentru a depasi plafonarea la job

Experti Cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Experti Cariera

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Se poate incepe si asa…

Experti Cariera


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.