Ca angajat este important sa stii ca, pe langa faptul ca trebuie sa fii un bun profesionist, este necesar sa ai grija si la anumite reguli de conduita, deoarece nerespectarea acestora iti poate crea probleme sau iti poate aduce chiar concedierea. Iata cateva reguli care, desi par lispsite de importanta, in esenta ele sunt extrem de importante.
1 Butonezi telefonul in timpul sedintelor
Sa trimiti SMS-uri sau emailuri in timpul sedintelor reprezinta o lipsa de respect fata de sefi si colegi, deoarece in aceste sedinte trebuie sa asculti si sa te implici aducand solutii si idei care sa ajute compania. Sefii tai nu vor fi prea incantati sa vada ca la fiecare reuniune de acest gen tu butonzi telefonul, asa ca intr-o zi poti fi penalizat aspru pentru asta.
2 Folosesti prea mult parfum
Daca folosesti un parfum prea puternic sau iti dai cu prea mult parfum, iti poti deranja colegii, deoarece aromele pe care le folosesti le pot crea acestora alergii sau disconfort.
3 Uiti tot timpul sa iti dai telefonul pe silentios
Chiar si faptul ca iti lasi telefonul pe birou sa sune poate fi un motiv de concediere. Multi dintre colegii tai de serviciu pot fi deranjati de soneria telefonului tau, mai ales daca jobul tau implica sa vorbesti foarte mult la telefon.
Sursa foto: www.antena3.ro