Se mai gasesc angajati cu calitati deosebite pe piata fortei de munca? Sunt ei greu de identificat? Calitatile pe care managerii le cer de la un angajat sunt dintre cele mai diverse, insa unele dintre ele se aplica pentru orice loc de munca. Iata cateva dintre calitatile pe care trebuie sa le aiba un angajat bun.
1. Este muncitor
Printre cele mai importante si apreciate calitati ale unui angajat model este capacitatea de a munci din greu. Nu exista nicio alta calitate care sa inlocuiasca munca.
2. Munceste pentru rezultate
Pentru ca un angajat sa fie competent, este important ca acesta sa munceasca avand anumite obiective in minte. Dorinta de a reusi si de a-si indeplini obiectivele este o calitate apreciata de angajatori.
3. Este un bun comunicator
Angajatorilor le face placere sa angajeze persoane care au capacitatea sa comunice bine si sa se exprime intr-o maniera clara atat in scris, cat si oral. Comunicarea inexacta intre angajati poate crea multe probleme pentru companie.
Sursa foto: careerealism.com