IT & C

Yahoo isi uneste departamentele de publicitate

Yahoo a anuntat ca principalele departamente de publicitate ale companiei vor fuziona sub conducerea unui singur director de vanzari , David Karnstedt, anunta Reuters Aceasta decizie a fost luata dupa ce dupa ce directorul de advertising, Wenda Harris-Millard, a demisionat . Eficienta sporita Consolidarea celor doua arme publicitare – reclama afisata si reclama sub forma linkurilor sponsorizate si mai nou reclamele video, reflecta cererea in continua crestere a clientilor pentru acest tip de campanii combinate care sunt mai eficiente. Karnstedt, in prezent vice presedinte la departamentul de vanzari Yahoo Search, va conduce noul deparmament si va raspunde in fata lui Gregory Coleman, presedinte executiv vanzari. “Impreuna cele doua organizatii vor fi mai eficiente,” a declarat Coleman. Procesul de unificare va mai dura inca doua trimestre Planul de unificare a celor doua departamente Yahoo a fost discutat inca din februarie. Se estimeaza ca procesul de intergrare si unificare a departamentelor va mai dura inca doua trimestre. Noul Departament de publicitate de la Yahoo va livra reclama afisata si link-uri sponsorizate pentru eBay, Comcast si pentru un consortium media care insumeaza mai mult de 20 de publicatii. Restructurarea departamentelor de publicitate este ultima dintr-o serie de mutari facute de Yahoo pentru a consolida imaginea companiei. Saptamana trecuta Presedintele Executiv al Yahoo Inc. Terry Semel a demisionat fiind inlocuit cu Jerry Yang.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele