Yahoo a anuntat ca principalele departamente de publicitate ale companiei vor fuziona sub conducerea unui singur director de vanzari , David Karnstedt, anunta Reuters
Aceasta decizie a fost luata dupa ce dupa ce directorul de advertising, Wenda Harris-Millard, a demisionat .
Eficienta sporita
Consolidarea celor
doua arme publicitare – reclama afisata si reclama sub forma linkurilor sponsorizate si mai nou reclamele video, reflecta cererea in continua crestere a clientilor pentru acest tip de campanii combinate care sunt mai eficiente.
Karnstedt, in prezent vice presedinte la departamentul de vanzari
Yahoo Search, va conduce noul deparmament si va raspunde in fata lui Gregory Coleman, presedinte executiv vanzari. “Impreuna cele doua organizatii vor fi mai eficiente,” a declarat Coleman.
Procesul de unificare va mai dura inca doua trimestre
Planul de unificare a celor doua departamente Yahoo a fost discutat inca din februarie. Se estimeaza ca procesul de intergrare si unificare a departamentelor va mai dura inca
doua trimestre.
Noul Departament de publicitate de la Yahoo va livra reclama afisata si link-uri sponsorizate pentru
eBay,
Comcast si pentru un consortium media care insumeaza mai mult de 20 de publicatii.
Restructurarea departamentelor de publicitate este ultima dintr-o serie de mutari facute de Yahoo pentru a consolida imaginea companiei. Saptamana trecuta Presedintele Executiv al Yahoo Inc. Terry Semel a demisionat fiind inlocuit cu Jerry Yang.