IT & C

Vanzarile de televizoare LCD, in crestere vertiginoasa

Grupul Flamingo International a inregistrat o crestere de peste 400% a vanzarilor pe segmentul televizoarelor LCD in ultimele opt luni, pe fondul scaderii preturilor la aceasta categorie de produse, dar si al interesului tot mai mare pe care romanii il manifesta pentru acest tip de echipamente. Dupa ce, in primele luni ale anului, Grupul Flamingo International a inregistrat o crestere accelerata a numarului de unitati LCD vandute, retailerul a mentinut un trend ascendent pe acest segment, raportand, in a doua parte a lunii august, o crestere de peste 400%. Astfel, pentru intervalul ianuarieaugust 2007, retailerul a raportat un volum de vanzari cu peste 400% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut. Reducerea taxelor vamale a dus la cresterea vanzarilor de LCD Cresterea a fost stimulata de scaderea preturilor de la inceputul anului 2007, in special la produsele importate din statele Uniunii Europene, pentru care au fost eliminate taxele vamale, dar si pentru cele importate din tarile din Asia, pentru care taxele vamale au cunoscut, in medie, o reducere de aproximativ 20%. "Aparitia pe piata a unor modele mai noi si mai performante si scaderea preturilor reprezinta doua dintre cauzele cresterii vanzarilor pentru televizoarele LCD. Totodata, aceasta crestere se datoreaza si schimbarii comportamentului consumatorilor din Romania si orientarii acestora catre produse menite sa imbunatateasca permanent calitatea vietii ", declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International. Vanzarile de televizoare LCD au cunoscut o crestere in prima parte a anului 2007, acestea fiind de peste 20 ori mai mari, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea a fost stimulata de scaderea preturilor, in special la produsele importate din statele Uniunii Europene pentru care au fost eliminate taxele vamale, dar si pentru cele importate din tarile din Asia, unde taxele vamale au cunoscut o reducere, in medie, cu aproximativ 20%. Vanzarile de televizoare cu ecran LCD au crescut, in prima jumatate a anului, de aproximativ 20 de ori fata de media anului trecut. In acelasi timp, vanzarile de televizoare cu tub catodic au scazut, in prima jumatate a anului, cu pana la 20%. Flamingo International estimeaza ca pana la finalul acestui an se va mentine ritmul accelerat de crestere a vanzarilor de televizoare LCD, care vor ajunge la o valoare de cel putin treipatru ori mai mari comparativ cu cea inregistrata in anul 2006. Preturile la LCD au scazut in ianuarie-februarie 2007 datorita eliminarii taxelor vamale cu 30-40 la suta. Scaderea a continuat apoi luna de luna, iar din februarie pana la sfarsitul lunii august, preturile au ajuns sa fie cu 10- 5% mai mici decat anul trecut. Pentru mai multe informatii legate de afaceri, imobiliare, IT&C, media si advertising, turism, economie si finante aboneaza-te la Newsletter-ul Financiar Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele