Time Warner va schimba in cursul acestei saptamani interfata binecunoscutului portal de stiri AOL, anunta Reutes.
Noua interfata a portalului va fi inspirata din interfetele populare si aerisite ale
blogurilor.
Concernul media Time Warner va relansa in cursul saptamanii si site-ul de sport al AOL dupa un format similar.
Mai multe unelte interactive
Departamentul online al celei mai mari companii media a anuntat ca doreste sa ii faca pe utilizatori sa se intoarca in paginile portalului si sa cucereasca o noua generatie de consumatori media, oferind mai multe unelte interactive, cum ar fi
sondajele sau
stirile generate de utilizatori.
“Majoritatea site-urilor de stiri inca se afla in lumea web 1.0. Ei doar au schimbat
mobila, noi am construit o
mobila noua” a declarat vicepresedintele
AOL News&Sports, Lewis D'Vorkin.
AOL a scazut in trafic cu 12 procente
Ca majoritatea site-urilor de stiri,
AOL News s-a confruntat cu o scadere in traficul de vizitatori in ultima luna, potrivit unei analize
comScore Media Metrix pe luna mai.
Spre deosebire de tendinta generala,
Yahoo News a inregistrat o crestere de 8 procente insumand 33.7 milioane de vizitatori unici in luna mai. Conformandu-se tendintei generale
AOL News a scazut in trafic cu 12 procente pana la 19.1 milioane de vizitatori, la fel si
New York Times a scazut cu 9 procente pana la 8.3 milioane de vizitatori.
AOL si-a schimbat modelul de afaceri vara trecuta , cand a luat hotararea de a oferi utilizatorilor
servicii gratuite, dand un impuls publicitatii online si concentrandu-se asupra portalului.