Birfa si razbunare
Blogul a devenit cea mai noua metoda de relaxare si distractie la locul de munca, dar si cea mai puternica arma de razbunare impotriva sefilor si a companiei angajatoare, scrie International Herald Tribune. Aceasta noua forma de comunicare face ravagii la nivelul marilor firme bancare din America. Discutii pe teme sexuale, financiare, dezvaluiri, mai mult sau mai putin reale, din interiorul locului de munca, totul sub un singur clik. Un tinar american, Amit Chatwani, proaspat plecat din rindurile bancherilor, s-a decis sa-si deschida un weblog interactiv prin intermediul caruia sa descrie viata tinerilor angajati din sistemul bancar american. Din apartamentul sau din New York, Chatwani lanseaza zilnic noi eseuri pe blogul tinerilor din lumea financiara, avind nu mai putin de 30.000 de vizitatori pentru fiecare eseu. Birfa, certurile, informatiile din interiorul marilor companii, date despre clienti, despre politica firmelor, totul apare aici. "Oamenii chiar citesc ce se scrie pe blog" a declarat Chatwani. Discutiile libere despre tricourile pastelate Lacoste , sistemele de plata nonconventionale, intilnirile amoroase intre angajatii firmelor, toate acestea fac din site-ul lui Chatwani un loc ideal de distractie. Dar, tot ceea ce devine popular, reprezinta si un eventual pericol pentru altii.
Drept urmare, companiile in care tinerii utilizatori ai blogului sint angajati, Goldman Sachs, Lehman Brothers Holdings, J.P. Morgan Chase, Morgan Stanley, Merrill Lynch sau Credit Suisse Group au luat masuri impotriva accesarii de la locul de munca a site-ului. Si aceasta deoarece secretele bancherilor trebuie sa fie bine pazite. Potrivit International Herald Tribune, prin aceasta comunicare se creaza o uniune stabila intre tinerii exploatati de marii bancheri.