IT & C

# Search Engine Optimization #seo #brand seo #online brand reputation

Ce trebuie sa stii despre reputatia brandului in SEO

In procesul de optimizare a unui site, trebuie sa iei in considerare neaparat reputatia brandului caruia ii apartine site-ul. Aceasta este relevata de informatii interne, de caracteristicile traficului si accesarii anumitor site-uri, dar si de feedback-ul primit in sectiunea de Conact, prin mesaje pe Social Media sau prin comentarii de pe forumuri de la clienti.

Comunicatedepresa.ro sustine ca, nu poti repara ceva daca nu stii unde este stricat, din punctul de vedere al celor care il folosesc. De aceea, un studiu amanuntit al reputatiei pe care deja o are un brand in mediu oline confera o imagine de ansamblu asupra aspectelor care se cer modificate. Internetul permite utilizatorilor sai sa isi exercite onestitatea si sa ofere feedback folositor, deoarece ei, la randul lor, au nevoie de recomandari.

La momentul actual, cea mai puternica promovare este aceea a efectului word-of-mouth, pe care din ce in ce mai multi clienti isi bazeaza alegerile si comportamentul de consum. De aceea, continutul generat de ei este prezent in motoarele de cautare la fel cum este si contentul de pe site, asadar managementul reputatiei unui brand nu poate ignorat.

Trecerea de la un marketing tranzactional, bazat pe cumparari unice, la marketingul relational, sustinut de metode de fidelizare ale clientii, determina importanta pe care un dialog deschis intre companie si client o are pentru binele unei afaceri. In cadrul procedeelor de optimizare, este de recomandat ca tonul unui brand sa fie regandit, iar modul de a raspunde userilor sa fie atent cantarit. Mediile de comunicare sunt diverse si usor de folosit, de la comentarii intr-un blog, la mesaje pe Facebook sau conversatii in comunitati online, dar esential este ce si cum comunici. Continutul pe care il are site-ul trebuie sa inspire o nota atractiva, amabila, de aceea, in optimizare este nevoie de creativitate si abilitati de Copywriting.

Efectul pe care materialul pozitiv generat de site este cuantificabil in Search Engine Result Pages, care arata ce actiune a unui site a generat reactii pozitive, iar tu poti incerca astfel sa le atenuezi pe cele negative. Fireste, nu toate brandurile pot fi bune, dar calitatile pozitive sunt nenumarate, asa ca poti alege sa ai reputatie de brand simpatic, ascultator, ingenios, aventuros sau sincer.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului