IT & C

# moarte amy winehouse #microsoft #amy winehouse

Microsoft isi cere scuze pentru ca a incercat sa profite de pe urma mortii lui Amy Winehouse

Gigantul software Microsoft a intampinat un val de critici dupa ce pe contul oficial de Twitter al Xbox s-a promovat vanzarea ultimului album al lui Amy Winehouse in conjunctura cu moartea artistei.

Una dintre companiile detinute de Microsoft a lansat un mesaj pe Twitter de promovare a vanzarilor muzicii lui Amy Winehouse la trei zile dupa moartea cantaretei.

"Comemorati-o pe Amy Winehouse descarcand albumul inovativ " Back to Black " pe Zune", este textul tweet-ului Xbox.

Mesajul, insotit de un link cu ajutorul caruia putea fi cumparat albumul din magazinul detinut de Microsoft, nu a fost retras de pe Twitter, insa oficialii companiei si-au cerut scuze.

"Cerem scuze tututor fanilor daca intentia noastra de "download" a albumului lui Amy Winehouse a parut o tentativa pur comerciala. Va asiguram ca nu a fost deloc asa. Odata cu trecerea in nefiinta a lui Amy Winehouse, omenirea a pierdut un talent urias. Toate gandurile noastre sunt alaturi de familia si prietenii artistei intr-un moment atat de trist", au declarat purtatorii de cuvant Microsoft din Marea Britanie, citati de Incont.ro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele