IT & C

Management simplificat al resurselor cu KYOcount 4.0

Kyocera Mita a lansat o nouă versiune a soluţiei sale software de management al resurselor, care oferă re-vanzătorilor un serviciu îmbunătăţit pentru clienţi, serviciu menit să întărească loialitatea clienţilor şi să crească vanzările. Noul sistem furnizează revanzătorilor informaţii actualizate despre utilizarea imprimatelor şi dispozitivelor multifuncţionale şi le permite acestora o optimizare a contractelor de leasing, o actualizare şi optimizare a parcului clientului şi asigurarea loialităţii clientului pentru aprovizionarea cu consumabile . Datele pot fi administrate şi monitorizate de către re-vanzători şi furnizate utilizatorului final , administrate direct de client sau partajate în parteneriat, unde atat re-vanzătorul cat şi utilizatorul final pot maximiza productivitatea şi eficienţa parcului de echipamente. Cu KYOcount 4.0, Kyocera Mita a adăugat o nouă serie de caracteristici. Suplimentar echipamentelor conectate la reţea, utilizatorii pot monitoriza dispozitivele locale, de exemplu printerele personale. Aceasta le permite revanzătorilor şi clienţilor lor să aibă o imagine de ansamblu a întregului parc de printere, copiatoare şi multifuncţionale, inclusiv a echipamentelor de la alţi producători. (continuarea in Agora )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele