IT & C

#altex #media galaxy #economie #ecologic #campanie #romania

Incepe o noua campanie de promovare a reciclarii ecologice

Altex Romania lanseaza cea mai ampla campanie de promovare a reciclarii ecologice. Magazinul ofera reduceri substantiale la achizitionarea produselor electronice si electrocasnice pentru predarea deseurilor in centre de colectare.



Cand si cum?


In perioada 19 martie - 8 aprilie 2009 , in magazinele Altex si Media Galaxy din intreaga tara, se ofera o reducere de 150 lei la achizitionarea oricarui televizor cu plasma sau LCD, marca Myria, Teletech sau Uniden cu diagonala de minim 56 de cm.

In aceeasi perioada, se deruleaza si campania "Protejezi mediul si primesti 15% reducere!" pentru televizoarele cu plasma sau LCD, marcile Philips si LG.

In ambele cazuri, pentru a beneficia de reducere, clientii trebuie sa predea un aparat electronic vechi: televizor cu tub catodic, LCD, plasma sau monitor indiferent de marca, in cadrul celor doua magazine.

Ajutor

Campaniile sunt realizate in colaborare cu EcoTic, RoRec, Philips Romania, LG Romania, Whirlpool , Arctic si IndesitCompany si se deruleaza in perioada 19 martie - 8 aprilie 2009.

"Una dintre obligatiile pe care Altex Romania si le-a asumat fata de societate este promovarea reciclarii ecologice a deseurilor de produse electronice si electrocasnice. Tinem sa multumim partenerilor nostri pentru sprijinul oferit in acest demers inceput inca din vara anului 2007, cand am organizat", a declarat Dan Ostahie , presedinte Altex Romania.

Alte detali privind campaniile promotionale sunt disponibile in cele doua magazine si pe site-urile oficiale ale distribuitorilor.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare