IT & C

IBM lanseaza noi solutii inteligente de stocare de date

IBM a prezentat in acesta saptamana, la centrul de cercetare din Almaden, o serie de solutii inovatoare in domeniul echipamentelor de stocare si a memoriilor inteligente pentru acestea, marcand astfel aniversarea a 50 de ani de la lansarea de catre IBM a primei unitati de stocare pe disc din lume. Principalele directii si proiecte cheie abordate de cercetatorii IBM se inscriu in categoria memoriilor inteligente, care vor duce capacitatile de stocare la un nou nivel prin adaugarea unor functii suplimentare ce vor permite un acces dinamic la informatiile stocate. Viitoarele sisteme de stocare vor fi mai mult deca simple arhive de date, prin incorporarea unor tehnologii care sa includa o larga varietate de functii analitice si de management al datelor, eficientizand astfel administrarea si utilizarea bazelor de date. “Solutiile lansate recent de IBM urmaresc indeaproape cerinele in continua crestere ale companiilor, care, pe masura ce isi dezvolta propriile operatiuni au nevoie de solutii de stocare din ce in ce mai performante”, a declarat miercuri Gabriel Ciucu, Systems and Technology Group manager la IBM Romania, in cadrul “IBM Storage Solutions Forum 2006”. El a oferit ca exemplu diferenta uriasa dintre capacitatea de 5 megabytes pe care o avea primul sistem de stocare pe disc, lansat in urma cu 50 de ani, si cei 320 de terabytes de informatii care pot fi stocati de cel mai recent model lansat de producatorul american, adica de 160 milioane de ori mai mult decat pe primul model de HDD (hard drive disk) al companiei.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Pune o intrebare