IT & C

Google – sub lentila UE si SUA

Intentia Google de a prelua compania de publicitate online , DoubleClick, a nascut deja discutii furtunoase atat sub aspect economic, dar mai ales sub aspectul politicilor de privacy . Intentia de a prelua DoubleClick cu 3.1 miliarde de dolari a nascut probleme inca de la inceput, informeaza International Herald Tribune: nu numai rivalii Google, dar si utilizatorii au protestat argumentand ca achizitia companiei de publicitate ar creste nemasurat puterea Google nu numai asupra publicitatii online dar si asupra informatiilor personale. De altfel, tocmai aceasta a fost si temerea Comisiei Federale Comerciale Americane si devine si preocuparea Comisiei Europene. Doua corpuri de control vor analiza preluarea DoubleClick, americanii aplecandu-se asupra impactului economic, iar europenii asupra impactului pe care-l va avea asupra politicilor de privacy . Comitetul pentru libertatile civile al UE va organiza audierea tuturor paritilor implicate, a oficialilor UE si SUA, a consumatorilor si a companiilor de Internet – Google, DoubleClick si altele – fie pe 21 sau pe 31 ianuarie 2008. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele