IT & C

Gecad lanseaza asistenta tehnica online pentru Axigen

Grupul de IT Gecad a anuntat, miercuri, lansarea serviciului de suport tehnic online pentru toti utilizatorii serverelor de email Axigen, inclusiv celor care folosesc versiuni temporare. Sistemul de asistenta tehnica pentru servere de posta electronica , dezvoltat de Gecad, cuprinde si un pachet gratuit Office Mail Server Edition destinat companiilor mici, cu pana la noua calculatoare conectate, care include si suport tehnic 24 de ore din 24, sapte zile pe saptamana, fara costuri aditionale , se arata intr-un comunicat al companiei. Solutia este destinata tutror celor care au cumparat licenta Axigen de la Gecad, dar si celor care o testeaza in vederea unei cumparari ulterioare. Tipul de asistenta tehnica se materializeaza online prin posta electronica sau prin telefon. Lansat in ultimul trimestru al anului trecut, in urma unei investitii initiale de doua milioane de euro, Axigen a ajuns sa fie distribuit in intreaga lume de aproximativ 30 de parteneri. Compania estimeaza ca pana la sfarsitul anului va ajunge la un volum de instalari de circa 500.000 de casute postale. Alaturi de solutia de anti-virus BitDefender a companiei Softwin, solutiile proprii de servere de email Axigen si distributie online de software Avangate produse de Gecad constituie principalul export de programe al Romaniei.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele