Comania intentioneaza sa-si restructureze magazinele de desfacere si sa lanseze o gama mai larga de noi produse pentru consumatori care sa includa PDA-uri, componente pentru retele, servicii, echipamente home-theatre si chiar si mobila.
Planul include vanzarea unei largi game de produse si servicii interconectate intre ele, sub acelasi nume de brand.
Daca va functiona, strategia ar trebui sa creasca volumul vanzarilor si pragul de rentabilitate , care vor aduce compania in situatia de a obtine profit dupa o serie de pierderi.
Gateway, care a fost candva producatorul de PC-uri cu cea mai rapida dezvoltare, incearca de ceva timp sa se reprofileze. Astfel noua gama de produse, care includ 50 de noi produse impartite in 15 categorii, este ultima dintr-o serie de strategii care au fost stabilite incepand din 2001, cand a fost numit director executiv Ted Waitt. Insa, Gateway a continuat sa piarda bani, in ciuda reducerii personalului, retragerii de pe pietele externe si inchiderii unor magazine.
Gateway va lansa un total de 28 noi produse incluzand software, periferice si accesorii pentru computere personale, precum si noi servicii si produse business incluzand un server cu patru procesoare si o linie de echipamente de stocare externa a datelor.