IT & C

Euroweb intra pe segmentul rezidential

Intrarea pe segmentul rezidential se va manifesta prin dezvoltarea noului serviciu IPTV si va face parte dintr-un plan de investitii de aproximativ 10 milioane de euro, care vizeaza si dezvoltarea segmentului de retail, dezvoltarea infrastructurii, echipamente si forta de munca."Planurile de investitii se vor definitiva in a doua jumatate a anului, dar acestea vor viza mai ales infrastructura si serviciul IPTV, si se vor ridica probabil la 10 milioane de euro", a declarat pentru Business Standard Catalin Scarlat, business development&marketing director al Euroweb. Serviciile vor fi dezvoltate mai intai in principalele orase din tara - Bucuresti, Timisoara, Iasi - si apoi in alte 17 orase in ordinea marimii. "Beneficiem de o infrastructura proprie la nivelul oraselor. In retail nu ai nicio sansa daca nu discuti despre servicii tip triple play. Vocea, internetul functioneaza la segmentul business, iar urmatorul pas va fi IPTV-ul", a adaugat Scarlat. Compania va continua totodata si dezvoltarea celor doua linii principale de business, clientii companii mari si segmentul wholesale. "Pe segmentul IPTV vrem sa ne lansam, deoarece este o cerinta a pietei. Pentru consumatorul rezidential trebuie sa asiguram si acest canal. Este un specific al pie­tei din Romania", a precizat Catalin Scarlat. Tot in planurile de dezvoltare ale companiei se situeaza angajarea pe parcursul anului 2008 a aproximativ 170 de angajati. (continuarea in Business Standard )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea