IT & C

Consumatorii nu pot trai fara Apple si ar vrea sa se certe cu Microsoft

Apple a fost votata de catre consumatori din intreaga lume drept marca care ii inspira cel mai mult, cu care se identifica in cea mai mare masura, dar si marca fara de care nu pot trai, potrivit unui sondaj online realizat de brandchannel.com.

Daca Apple este bine plasata la mai multe categorii care masoara impactul pozitiv asupra vietii consumatorilor, Microsoft, pe de alta parte, a castigat la categoria "Cu ce marca ai vrea sa te certi?". Consumatorii ar vrea sa se certe si cu Apple, Coca-Cola si McDonald's.

Intrebati "Daca ati modifica un brand, care ar fi acela?", respondentii au ales sa schimbe marci celebre precum Microsoft, Ford, Coca-Cola sau Pepsi . Marcile care ii inspira in cea mai mare masura pe consumatori sunt, pe langa Apple, Nike, Coca-Cola, Google si Starbucks Coffee. Si nu numai ca ii inspira pe consumatori, dar unii dintre ei nu ar putea trai fara Google sau Coca-Cola, potrivit sondajului.

In ceea ce priveste marcile ce tin cont de protectia mediului , cei mai multi respondenti sunt de parere ca niciuna nu este cu adevarat "verde".

Sondajul a fost realizat de brandchannel.com, in perioada 24 februarie - 9 martie 2008, si a avut 2.000 de respondenti din 107 tari.

 

Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele