IT & C

Cisco lanseaza Cisco Unified CRM Connector

Cisco a anuntat, cu sprijinul companiei Microsoft, disponibilitatea aplicatiei cisco Unified crm Connector 3.0 in 20 de limbi. Cisco Unified CRM Connector 3.0 este o aplicatie de management a relatiilor cu clientii (Customer Relationship Management - CRM) integrata cu aplicatia Microsoft Dynamics CRM 3.0. Aceasta solutie poate ajuta intreprinderile mici şi mijlocii (IMM) sa acceseze rapid informatiile despre clienti la apelurile telefonice de intrare şi de ieşire, urmarind sporirea eficientei operationale şi oferirea de servicii de calitate superioara pentru clienti. Cisco Unified CRM Connector 3.0 furnizeaza utilizatorilor o imagine completa despre clienti: achizitii curente şi anterioare, informatii despre vanzari, situatia comenzilor, relatii contractuale şi informatii de facturare etc. Permitand companiilor sa-şi directioneze operatiile exclusiv catre clienti, aceasta solutie ajuta IMM-urile sa dezvolte excelenta in furnizarea de servicii oferind tuturor angajatilor posibilitatea de a accesa rapid şi simplu datele despre apelant. Aceasta ajuta companiile sa dezvolte relatii cu clientii mai puternice şi mai profitabile, sa-şi sporeasca competitivitatea şi sa-şi minimizeze costurile in contextul dezvoltarii pe termen lung a infrastructurilor IT. La primirea unui apel de catre un IMM care utilizeaza Cisco Unified CallManager sau Cisco Unified CallManager Express, Cisco Unified CRM Connector 3.0 se conecteaza automat la sistemul Microsoft Dynamics CRM şi furnizeaza ferestre contextuale continand datele de contact şi istoricul apelurilor telefonice ale clientului apelant, astfel incat operatorul de servicii sa poata monitoriza apelul. Aceleaşi informatii şi capabilitati sunt disponibile şi la distanta, oferind personalului de vanzari şi de service din teren posibilitatea de a se conecta rapid la reteaua companiei. Noile date despre client sau informatii de apel se incarca in sistem, astfel incat urmatoarea interactiune cu clientul sa o continue dinamic pe cea anterioara. Aplicatia Cisco Unified CRM Connector 3.0 este disponibila pentru Cisco Unified CallManager Express, Cisco Unified CallManager şi Cisco Unified Contact Center Express. Noua aplicatie CRM dispune de o functie de autodetectie care identifica platforma IP Cisco utilizata curent. Aplicatia este compatibila cu o gama larga de telefoane de tipul Cisco Unified IP - de la telefonul Cisco Unified IP 7902G la cel Cisco Unified IP 7970G.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Aplicatii pentru prelucrarea de fotografii pe smartphone

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare