IT & C

Campanie de informare ePayment

GECAD online – Scoala de afaceri ePayment si liderii de opinie – Centrul de informare si resurse ePayment. „Aceasta lansare are loc pe fondul unei tendinte accentuate de crestere pe care piata o inregistreaza in momentul de fata. Potrivit observatiilor noastre, piata are tendinta de a se tripla in acest an iar triplarea nu va veni doar din cresterea numarului de tranzactii facute de cei care au achizitionat si anul trecut de pe Internet . Cresterea va fi data in mare parte de noii amatori de cumparaturi online iar acestia au nevoie de informare”, spune Carmen Sebe, CEO la GECAD ePayment. Campanie de informare ePayment, pe o piata care promite sa se tripleze GECAD ePayment lanseaza astazi un program complex de informare despre comertul electronic, structurat pe trei directii de comunicare, cu tinte diferite: publicul larg – CeCumperiAzi.ro, comerciantii online – Scoala de afaceri ePayment si liderii de opinie – Centrul de informare si resurse ePayment. „Aceasta lansare are loc pe fondul unei tendinte accentuate de crestere pe care piata o inregistreaza in momentul de fata. Potrivit observatiilor noastre, piata are tendinta de a se tripla in acest an iar triplarea nu va veni doar din cresterea numarului de tranzactii facute de cei care au achizitionat si anul trecut de pe Internet. Cresterea va fi data in mare parte de noii amatori de cumparaturi online iar acestia au nevoie de informare”, spune Carmen Sebe, CEO la GECAD ePayment. Mai mult, o data cu cresterea pietei, a numarului de magazine online si a numarului de cumparatori, creste si atractia infractorilor interesati sa speculeze ignoranta populatiei in materie de carduri. Desi prin utilizarea acestui mijloc de plata cumparatorii beneficiaza de un nivel suplimentar de protectie in cazul cumparaturilor online, fata de cele la POS, numai 15-20% dintre comenzile online se achita cu cardul. In 2007 se asteapta o triplare a nivelului intregii piete de comert electronic , pana la 30 milioane de euro pe fondul cresterii puternice a volumului tranzactiilor in primul trimestru. Potrivit datelor centralizate de magazinele care utilizeaza solutia ePayment, in primele trei luni ale anului, s-au cumparat produse si servicii in valoare de 5 milioane euro iar numarul de tranzactii s-a ridicat la peste 41.000. In aceste conditii, este foarte important ca detinatorii de carduri sa fie informati obiectiv despre riscurile, masurile de protectie si avantajele platilor online prin card ca mijloc recomandat de cumparare online. „In 2006 am lansat proiectul CeCumperiAzi.ro, moment din care toate activitatile noastre de comunicare s-au inscris intr-o linie de educare si informare. Deciziile de afaceri si parteneriatele incheiate cu institutii cheie au completat strategia de comunicare si au influentat ritmul de dezvoltare a pietei”, spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. „Programul pe care il lansam astazi sintetizeaza eforturile noastre de a face din Romania o piata matura de online , la nivelul pietelor internationale si un spatiu sigur de cumparaturi pentru populatie. Este un program deschis parteneriatelor formale si informale cu lideri de opinie, mass media, institutii care protejeaza interesele consumatorilor, institutii financiar-bancare sau organizatii nonguvernamentale,” adauga Carmen Sebe. CeCumperiAzi.ro a demarat in 2006 printr-o serie de emisiuni TV si site dedicat, avand ca obiectiv in principal promovarea magazinelor online si popularizarea platilor online prin card. Astazi proiectul este relansat la aceeasi adresa www.cecumperiazi.ro sub un format interactiv care va permite comentarii moderate si linkuri catre resurse utile. Proiectul intentioneaza sa creeze o comunitate de discutii pe marginea comertului electronic, va propune dezbateri despre mersul pietei, va da raspunsuri si va informa. Scoala de afaceri ePayment, al doilea proiect din programul lansat astazi este dedicat comerciantilor online si presupune o serie de seminarii pe teme importante pentru dezvoltarea unei afaceri online: strategie de afaceri, web marketing, vanzari, relatia cu clientii, etc. Aceste intalniri regulate cu reprezentantii magazinelor online clienti ePayment intentioneaza sa stimuleze cresterea calitatii serviciilor oferite de catre comercianti si ridicarea nivelului pietei. Centrul de informare si resurse ePayment pune la dispozitia celor interesati un spatiu fizic dar si virtual de informare despre comertul online. Acest spatiu include acces la diverse resurse de comert online , detalii despre piata, industrie, functii tehnice, instrumente de afaceri sau demonstratii live pentru platile online cu card.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele