IT & C

Beia Consult International lansează agenTel 6.0

Beia Consult International vă invită la standul 03 din cadrul Call Center Expo 2007 în perioada 17-19 aprilie la Hotel Marriott din Bucureşti, pentru lansarea soluţiei de contact center agenTel 6.0. Beia Consult International alături de firma parteneră Voxtron va prezenta soluţii complete pentru call- center : server all-in-one cu Automatic Attendant, IVR, mesagerie unificată (apeluri, e-mail, fax), rutare inteligentă, înregistrare convorbiri, managementul calităţii, integrare CRM. AgenTel 6.0 este un pachet software eficient pentru contact center care gestionează apelurile şi e-mail-urile primite 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămană şi le rutează către agentul cel mai potrivit pe baza aptitudinilor, disponibilităţii şi stării. AgenTel ajută companiile să atingă nivelul maxim de calitate în ceea ce priveşte interacţionarea directă cu clienţii. La primirea apelului sau e-mail-ului, agentul primeşte toate informaţiile referitoare la contactul respectiv. AgenTel vă permite să creaţi aplicaţii de service şi voice mail chiar şi în afara orelor de program. (continuarea in Agora )
loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.