IT & C

ASCENTA intra pe piata auto

ASCENTA, divizia de consultanta si servicii IT a Grupului Softwin a lansat un serviciu unic pe piata locala, dedicat companiilor din sectorul auto . Appointment Service vizeaza automatizarea si managementul aplicatiilor de drive-test, cu rezultate rapide în privinta transformarii vizitelor la aceste teste, în vanzari concrete. Potrivit unor studii din domeniu, 50% dintre potentialii clienti sunt influentati în decizia de cumparare de impresiile cunoscutilor si de experientele traite pe parcursul unui drive test . „Daca analizam tendintele, este evident ca ne îndreptam catre pietele occidentale. Cel mai important aspect, care conteaza pentru 90% dintre clientii unui dealer auto este abordarea lor de catre vanzator . Cu cat vanzatorul va cunoaste mai bine clientul, cu atat îi va stii mai bine nevoile si îl va determina mai repede sa ia decizia de cumparare”, precizeaza Horatiu Berdila, Director Comercial ASCENTA. Appointment Service este serviciu din zona CRM, care are ca obiectiv gestionarea interactiunii dintre prospect si distribuitorul auto, înainte si dupa realizarea drive-testului. Prin acest serviciu se pot centraliza toate cererile de Drive Test prin orice canal de comunicare (telefon, email sau web) si se pot initia invitatii la Drive Test potentialilor clienti interesati de achizitionarea unui autoturism. (continuarea in SmartNews ) Aboneaza-te Newsletter-ul Financiar al portalului Acasa.ro ca sa fii la curent cu ultimele noutati din lumea afacerilor si finantelor personale.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele