IT & C

ANPC vrea sa bruieze practicile cablistilor

Protectia Consumatorilor va avea in vizor activitatea operatorilor de cablu si a celor de telefonie fixa si mobila. Potrivit Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, acestia includ clauze abuzive in contractele cu clientii, motiv pentru care numerosi consumatori au sezizat ANPC. In cazul operatorilor de cablu TV , consumatorii sunt nemultumiti de faptul ca sunt constransi sa apeleze la serviciile unei anumite firme. In replica, presedintele Asociatiei de Comunicatii prin Cablu din Romania, Radu Petric, sustine ca "in niciun caz nu se poate vorbi de un « monopol » de profil, atat timp cat la nivel national se dezvolta o piata concurentiala formata din aproximativ 500 de operatori". O alta situatie intalnita tot la firmele de cablu o constituie obligarea clientului sa plateasca in avans serviciul. "Daca nu plateste o luna, in avans, i se taie cablul, iar consumatorul este obligat sa achite o asa-zisa taxa de reinstalare. Aceasta clauza este abuziva", spune Marian Zlotea, presedintele ANPC. Desi in marea majoritate a statelor Uniunii Europene clientii platesc doar dupa ce au folosit un serviciu, Petric crede ca ea este una normala. "Voi sfatui firmele sa renunte la aceste prevederi. Altfel, ne vom intalni in instanta", a mai spus Zlotea. (continuarea in Curierul National )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele