Stiinta & Tehnologie

XC70 - pariul lui Volvo cu segmentul crossover

Sa lansezi in Romania o masina de genul XC70 este cu adevarat o incercare. Specialistii pietei auto spun ca romanii nu prea se dau in vant dupa crossovere si ca piata nu a devenit suficient de matura pentru a „consuma” un astfel de autoturism. Totusi, vorbim de XC70, un model care a reusit sa capteze atentia publicului si in scurt timp sa devenit unul din modelele emblematice pentru Volvo .Primul model XC a fost unul din pionierii segmentului crossover . Ajuns la a treia generatie, XC70 adauga la mostenirea seriilor anterioare eleganta , rafinament si capacitati superioare de crossroader. Primul model al seriei a fost lansat in 1997 si a reusit sa depasasca 17 mii de unitati vandute in primul sau an de existenta., cu 2500 mai multe decat anticipasera sefii Volvo. Un argument important a fost faptul ca XC-ul reuneste calitatile unui SUV cu cele ale unei masini break premium. Astazi XC atinge vanzari anuale de 40 de mii de masini. „Conceptul din spatele modelelor XC este valoros , iar noi am reusit sa il imbunatatim cu fiecare generatie. Noul XC70 reuneste calitatile primare ale crossoverului, insa este mai confortabil, mai rafinat si mai puternic. Designerii nostri au reusit cu XC70 din 2007 sa atinga un nivel de eleganta fara precedent in clasa sa”, spune Fredrik Arp, CEO Volvo. Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la Newsletterul Masini.acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea