Printre producÄtori, firma americanÄ Motorola, numÄ rul doi în lume dupÄ Nokia, pentru a caÅtigat cea mai mare parte a pieÅ£ei în cel de-al doilea trimestru de pe 2006. Motorola a înregistrat performanÅ£e comerciale în sectorul telefoanelor Razr. Pentru a continua sÄ-Åi caÅtige clienÅ£i, producÄtorul anunÅ£ase pentru luna iunie scoaterea pe piaÅ£Ä a noului âMotofoneâ, un mobil nu prea scump Åi mai fin decat modelul sÄu ultra-plat Razr.
Motofone fusese destinat pieÅ£elor Chinei Åi Indiei, care sunt astÄzi un nou eldorado pentru producÄtorii a cÄror pieÅ£e interne sunt suprasaturate. TotuÅi, în pofida performanÅ£elor înregistrate de Motorola, Nokia îÅi menÅ£ine cald locul de lider mondial . Ãntr-un an, Nokia a trecut de la 31,6% din piaÅ£Ä Ã®n cel de-l doilea trimestru de pe 2006. De calaltÄ parte, conform studiului biroului Garter, restul actorilor, Samsung, LG Electronics Åi BenQ Mobile, Åi-au vÄzut partea de piaÅ£Ä micÅorandu-se în cel de-al doilea trimestru de pe 2006.
Ãn pofida acestei încetiniri a creÅterii, de biroul de cercetÄri Gartner rÄmane optimist în continuare. Acesta prevede vanzarea a 238 mln de telefoane mobile pentru cel de-al treilea trimestru.