Au trecut de mult vremurile in care cei care aveau un telefon mobil erau priviti cu admiratie de cunostinele lor. Astazi, nici macar numarul de celulare pe care le avem la noi nu mai impresioneaza. Iar atentia pasionatilor se indreapta acum spre accesoriile hi-tech, o noua forma de gadget, atat pentru mobile, cat si pentru calculatoare.
Car kit-urile, handsfree -urile, cu sau fara fir, cablurile de conectare sau adaptoarele de bluetooth sunt din ce in ce mai prezente pe rafturile retailerilor locali. Insa atat retailerii, cat si producatorii sau importatorii acestor produse evita sa faca o evaluare a pietei sau sa cuantifice veniturile pe care le au din comercializarea acestora la nivel local, invocand lipsa unor studii independente. "Accesoriile sunt o parte a diviziei Multimedia, iar eu va pot oferi date privitoare doar la vanzarile acestei divizii, per ansamblu", a declarat pentru Capital Andras S�t�, directorul pentru vanzari de accesorii, Nokia Ungaria & Romania. Vanzarile nete ale diviziei Multimedia, pentru al doilea trimestru din 2006, au fost de 1.891 de milioane de euro, la nivel global. In aceasta divizie sunt insa incadrate si produse precum telefonul 3G Nokia 7600 si consola mobila de jocuri Nokia N-Gage.
(continuarea in Capital )