Stiinta & Tehnologie

Noul Ford S-Max

S- Max poate fi considerat fratele ceva mai tanar si mai sportiv al modelului Ford Galaxy. Ambele sunt monovolume ce ofera 7 locuri dar, in timp ce Galaxy esre realizat pentru a oferi maxim de spatiu, modelul S-Max, care are o garda la sol mai mica si beneficiaza de un design mai sportiv, este menit sa ii atraga pe cei care doresc sa aiba o masina de familie foarte dinamica. Daca la exterior diferentele dintre cele doua modele Ford nu sunt foarte insemnate, atunci cand intri intr-un S-Max incepi sa fii impresionat. Ocupantii locurilor din fata si cele din mijloc se bucura de foarte mult spatiu pentru picioare, umeri si cap. Tabloul de bord este foarte bine finisat si realizat din materiale de o calitate destul de buna, in afara de cateva insertii de plastic ieftin care deranjeaza intr-o oarecare masura. Pozitia soferului este confortabila iar rafinamentul este impresionant, S-Max fiind un automobil silentios chiar si atunci cand ruleaza cu viteza mai mare. Chiar si pe stradute intortocheate Ford S-Max se descurca foarte bine si raspunde foarte bine la comenzile soferului, tinandu-se foarte bine pe viraje. S-Max este mai mult o masina cu 5+2 locuri mai mult decat una care ofera 7 locuri, al treilea rand de scaune fiind potrivit numai pentru persoane mai mici si pentru drumuri scurte. Acest al treilea rand se rabateaza marind astfel portbagajul si oferind un spatiu de incarcare mult mai mare. Ford ofera doua motoare pe benzina, unul de 2.0 litri, care nu ofera viitorilor cumparatori prea multe satisfactii in ceea ce priveste performanta si unul de 2.5 litri turbo, acelasi motor cu care este dotat si modelul Focus ST. S-Max este disponibil si in trei versiuni diesel dintre care 2.0 TDCI de 143 CP pare cea mai buna solutie.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea