Stiinta & Tehnologie

Mercedes SL65 AMG vs. BMW M6

Oricare comparatie dintre doua sau mai multe masini are in mod normal trei faze. In prima etapa sunt prezentate interioarele masinilor, designul exterior si apoi performantele sportive. Daca este cazul sunt comparate si consumurile sau gradul de poluare al motoarelor. Urmatorul pas este „ars” de o analiza sumara sau complexa a celor expuse mai sus, aici fiind aduse in prim plan preturile masinilor si de contureaza vag invingatorul. A treia faza inseamna dezvaluirea invingatorului, dar daca masinile sunt supersportive ca cele pe care le avem azi sub lupa, iata o dilema! Suntem pusi in fata infruntarii dintre bine si mai bine. Masina care va iesi pe locul doi fiind superioara, poate, majoritatii masinilor pe care le vom conduce vreodata. Prin urmare avem fata in fata masini elegante, sportive, decapotabile si extrem de scumpe. BMW M6 si Mercedes SL65 AMG sunt masini nou noute si foarte atragatoare. Se diferentiaza, e drept, prin costul suplimentar al Mercedesului care pune in dreptul sau cu 60 de mii de euro mai mult ca BMW-ul. Oricum, pretul platit pentru oricare dintre cele doua masini poate merge fi indreptat catre o achizitie imobiliara intr-o zona buna a Bucurestiului. Daca nu alegem acoperisul stabil deasupra capului, avem de ales intre cel textil al BMW-ului care ascunde 500 de CP sub capota si cel solid dar retractabil al SL-lului care detine si un plus de 104 CP. Transmisiile pastreaza nota exclusivista. Mercedesul are o cutie automata cu 5 trepte care poate fi selectata in trei moduri de condus (sport, confort si manual), iar BMW-ul una secventiala in 6 trepte. In ciuda softului complex din spatele secventialei, cei care au incercat-o sustin ca este mai complicata la utilizare decat cea a SL-lului. La testul clasic al sutei de km/h SL65 a coborat la 3.9 secunde in timp de M6 i-a atins la 4.2 secunde. Bine, Mercedesul este mai rapid, dar este le si mai stabil? Jurnalisti independenti au testat cele doua masini in paralel si au ajuns la concluzia ca M6 este mai sigur pe pista, dar supus la diverse variatii de suprafete se dovedeste a fi usor instabil. In ceea ce priveste capitolul „ decapotabil ”, BMW-ul ofera paractic un plus de silentiozitate si rapiditate, iar soferul are un grad mai mare de vizibilitate. Ajunse insa fara „acoperis” cele doua sportive sunt la fel de spectaculoase, iar lumea va intoarce capul dupa ele in aceeasi masura. De aceasta data nu mai oferim niciun verdict „din partea casei” si va lasam pe voi sa o alegeti pe cea mai buna masina. Pe cea mai slaba o luam noi!

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea