Stiinta & Tehnologie

KLEEMANN tuneaza Mercedes R Class

Iesita recent pe piata, modelul R de la Mercedes a devenit tinta tunerilor. Inginerii de la KLEEMANN s-au ocupat de propulsorul de sub capota Mercedesului R500, dar si de aspectul exterior al masinii. Si motorizarile mai mici R350 si R320 CDI s-au bucurat de atentia tunerilor. Trebuie sa trecem in revista, prentru cei ce nu stiu, modelul R este o combinatie versatila intre un SUV, pentru ca are tractiune integrala, un monovolum , dar si o masina break. Mercedes R Class poate gazdui in interiorul sau elegant si ergonomic , sase persoane. Propulsorul modelului R500 dezvolta acum, ajutat de un sistem KLEEMANN Kompressor, nu mi putin de 455 CP si un cuplu de 585 Nm. In ciuda dimensiunilor considerabiele si a tractiunii integrale, cu aceasta motorizare R500 se poate comporta precum o masina sport . Producatori nu au comunicat inca detalii despre aceste performante. Fratele mai mic, propulsorul V6 de 3.5 litri al R350 se afla pe bancul de probe al KLEEMANN si isi va primi propriul Kompressor pana la sfarsitul lui 2006. Motorului diesel de pe R320 CDI i s-a alaturat deja logoul KLEEMANN, fapt ce il face mai puternic cu 35 CP, iar cuplul creste cu 80 Nm, kitul de tuning pentru motorul diesel se numeste KD-Box. La exterior modelele au primit un nou set de jante cu dimensiuni intre 18 si 20 inci care sunt desenate special pentru a face loc noului sistem de franare cu discuri perforate si ertiere supradimensionate, numit KB8. pentru a face masina mai stabila la viteze superioare, sistemul KLEEMANN EBL comanda amortizoarelor sa coboare masina spre sol cu 3 cm. Toate acestea nu vin ieftin, cine se gandeste la achizitionarea unui R Class trebuie sa cheltuiasca incepand de la 60 de mii de euro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea