Stiinta & Tehnologie

#toyota #vanzari #japonia

Japonia a devenit a treia piata pentru Toyota in 2009

Vanzarile Toyota de pe piata Asiei Continentale au depasit vanzarile de pe piata din Japonia pentru prima data in istoria constructorului nipon.

In 2009, japonezii de la Toyota au inregistrat vanzari mai mari pe piata din Asia Continentala decat pe cea din Tara Soarelui Rasare. Astfel, in primele 11 luni ale anului 2009, niponii de la Toyota au vandut 1.354.000 de unitati in Asia, pe cand vanzarile de pe piata din Japonia au inregistrat 1.256.000 de unitati in aceeasi perioada de timp. Vanzarile de pe piata din China au crescut cu 20.7 procente in 2009, atingand aproape 622.000 de unitati in primele 11 luni ale lui 2009, iar valoarea finala pe anul respectiv ar putea creste la aproape 700.000 de unitati.

Cea mai buna piata pentru cei de la Toyota ramane cea din Statele Unite ale Americii, unde acestia au vandut 1.770.000 de unitati in primele 11 luni ale lui 2009. Avand in vedere aceasta tendinta, piata din Asia ar putea fi cea de-a doua piata ca volum pentru cei de la Toyota, surclasand piata interna.

Vanzarile Toyota din 2009 au inregistrat o crestere pe pietele din India, Thailanda si Vietnam . Anul 2009 este primul in care Toyota vinde mai multe unitati pe continentul Asia decat pe piata din Japonia.

Cititi mai multe pe Automarket.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea