Stiinta & Tehnologie

Europenii au pus ochii pe piata indiana

Producatorii europeni de autoturisme vor sa isi consolideze prezenta in India, o piata in care, deocamdata, foarte bine pozitionati sunt japonezii si sud-coreenii. Industria auto indiana, cu o valoare de peste 7 miliarde USD, este dominata, de ceva vreme, de companiile locale, care construiesc, in parteneriat cu strainii de la Suzuki si Hyundai Motor, autoturisme cu dimensiuni reduse, ce se vand la un pret de sub 7.000 USD. Pana in 2010, volumul total anual de vanzari auto este estimat sa ajunga la peste 2 milioane unitati. Desi acest segment este vizat de europeni, autoturismele premium reprezinta, in momentul de fata, doar 3 la suta din total, insa ponderea s-ar putea dubla in urmatorii patru ani. BMW va inaugura, in curand, o unitate de productie in valoare de 250 milioane USD in India, unde va realiza modelele Seria 5 si Seria 7, iar Rolls Royce a deschis primul centru de distributie pe piata din India, asigurandu-si accesul la clasa sociala cu venituri mari . PSA Peugeot Citroen s-a numarat printre primii constructori auto straini care au accesat piata indiana la inceputul anilor �90, dar s-a retras dupa cativa ani, ca urmare a problemelor aparute in relatiile cu angajatii, furnizorii si clientii firmei.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea