Ce face ca aceasta masina sa fie atat de speciala, este faptul ca pentru moment este cea mai puternica, dar si cea mai usoara versiune M3 a producatorului auto.
Finisaje de exterior
Noul coupe este de fapt bazat pe modelul BMW 320si, care a concurat la campionatului mondial (WTCC - World Touring Car Championship) pentru echipa bavareza. Noul model vine cu un nou set de suspensii, sisteme de franare si transmisie innoite.
Spre deosebire de versiunea standard M3, noul GTS va avea un spoiler cu prize voluminoase de aer, un splitter frontal nou, iar eleronul posterior este ajustabil. Totodata, cei de la BMW au finisat grila clasica in culori inchise.
Printre imbunatatirile aduse modelului nou se numara si plafonul din fibra de carbon sau carcasa cu o mai buna izolare fonica . Materialul pentru izolarea fonica a fost si el schimbat, fiind mai usor, lucru care a dus la o scaderea in greutate de 155 kg a intregii masini.
Interior simplu
Daca cineva se astepta ca interioul noului model sa fie de confort I, spre deosebire de luxul lui M3, modelul GTS este foarte modest. Producatorul a echipat masina cu scaune din fibra de carbon si piele Alcantara.
Coupe-ul BMW GTS va incepe sa fie distribuit pe piata din Marea Britanie din prima parte a anului 2010. Se preconizeaza ca modelul va vosta in jur de 115.000 de euro si va fi o masina in editie limitata, asemenea lui Porsche 911 GT3 Clubsport.