Noul TFSI beneficiaza de cea mai noua tehnologie Audi in ceea ce priveste controlul dinamicii supapelor (valvelift technology). Gratie acestuia propulsorulde 2.0 litri poate pune la dispozitia Audi A5 un cuplu de 350 Nm, intr-o plaja de turatie incepand de la 1500 si pana la 3900 de rpm.
Cu acest propulsor sub capota Audi A5 ajunge la prima suta in 7.8 secunde si poate atinge o viteza maxima de peste 230 de km/h. Consumul si emisiile de carbon sunt mai mici decat in cazul propulsorului 1.8 TFSI cu 7.5 si, respectiv, 9 procente. Propulsorulde 2.0 litri TFSI are la baza motoru de 2.0 litri FSI, aflat deja in oferta Audi A5.
Schimbarea are si o parte negativa, legata de pretul noului entry-level Audi A5 care va fi cu siguranta mai mare. Oricum, Audi A5 ramane un coupe frumos, care isi imparte piata cu BMW Seria 3 Coupe, desi ca dimensiuni se apropie mai mult de Seria 6.
Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la Newsletterul Masini.acasa.ro