Ce se vede. Momentul aparitiei lui Santa Fe a marcat trecerea lui Hyundai la grupa mare. Evident, nu pentru ca masina e
cu adevarat impunatoare - Au ">au mai fost produse Hyundai
de dimensiuni apreciabile - ci , mai cu seama, deoarece sud-coreenii au aratat cat se poate de limpede ca
si -au propus sa vanda fara a mai apela exclusiv la argumentul unui pret de dumping .
Santa Fe ofera o calitate neasteptata, dar bine-venita, tehnologie si, ceea ce parea aproape de neconceput cu putin timp in urma, o imagine pozitiva.
Cum se simte. Calitatea se observa cu ochiul liber, tehnologia isi face treaba cand este nevoie, iar imaginea pozitiva e probata de gesturile stranii ale colegilor de trafic care iti fac loc sau te invita sa patrunzi in cardul nesfarsit de masini din fata lor numai pentru a privi mai in tihna Hyundaiul.
Motorul diesel de 2.2 litri si 150 de cai-putere urneste fara probleme marele SUV, insa inaltimea apreciabila, suspensiile reglate pentru confort (si pentru incursiuni usoare in off-road), impreuna cu directia prea lejera iti pot prilejui fiori reci daca ataci prea avantat o succesiune de curbe. Cumpatare , deci.
La final: Aratosul Santa Fe este primul SUV Hyundai care ar putea foarte bine sa nu fie Hyundai. Asta da lovitura!