Stiinta & Tehnologie

#zoom-zoom #surprinde #spiritul #concurs #castigatori

"Zoom-Zoom - surprinde-i spiritul!" anunta castigatorii

Concursul " Zoom-Zoom - surprinde -i spiritul!" si-a desemnat castigatorii. In urma numararii voturilor obtinute de filmele incarcate pe YouTube, au fost definiti cei trei castigatori ai concursului. In plus , Mazda a decis sa acorde un premiu special, constand intr -un laptop MacBook Air ,  autorului celui mai creativ film inscris in competitie.

Concursul " Zoom -Zoom - surprinde-i spiritul!" a fost castigat de  filmul "Play. Then drive. MAZDA zoom-zoom"
(http://www.youtube.com/watch?v=zeUzRSEg3t8) inscris in concurs de Catalin Podariu. Pe locul doi s-a clasat filmul "mazda zoom zoom"
(http://www.youtube.com/watch?v=bLUsEerT2Is) realizat de Ciocanau Elvis, urmat de filmul "Mazda2 - Joc de fotbal"
(http://www.youtube.com/watch?v=3CkAJrhFsjM), apartinand Danielei Stuparu .
Premiul pentru creativitate a fost castigat de filmul "Mazda 2" (http://www.youtube.com/watch?v=Bgn8v3sgESY), inscris in competitie de Cercel Andrei Bogdan.

Castigatorul locului intai va participa, alaturi de partenera sa, la un eveniment interna?ional de lansare Mazda. Premiul doi consta intr-un laptop de ultima generatie MacBook Air, iar premiul trei, intr-o consola de jocuri Sony PlayStation3.

De la lansarea competitiei, sectiunea concurs a site-ului www.mazda.ro a fost accesat de aproximativ  4800 de ori, in timp ce canalul "mazdaro" creat pe YouTube a fost accesat de peste 6000 de ori.

"Zoom-Zoom-surpinde-i spiritul" este prima initiativa de acest gen derulata de Mazda in Romania. Credem ca obiectivul nostru principal in cadrul acestui proiect destul de neconventional  si anume acela de a-i provoca  pe fanii Mazda la creativitate si joaca, a fost atins. Vom continua, prin actiunile noastre, sa ii incitam pe pasionatii autoturismului la aventura si competitie", a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania.

Competitia "Zoom-Zoom - surprinde-i spiritul" a constat in realizarea unor scurte filme care sa surprinda, in mod cat mai creativ, filosofia "Zoom-Zoom" si a brand-ului Mazda. Concursul a folosit  platforma YouTube, unde au fost incarcate si votate filmele realizate de catre participan?i. Inscrierea in concurs  s-a efectuat in cadrul sectiunii special create pe site-ul www.mazda.ro. Stabilirea castigatorilor s-a facut pe baza voturilor obtinute de catre fiecare film pe YouTube, pentru primele trei premii si prin vot al unui juriu desemnat de catre organizatori, in cazul  premiului special de creativitate.

Comunicat trimis de compania Mazda.

Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la Newsletterul Masini.acasa.ro

  •   2008-07-25
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului